Mä en ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mun pitäis saada paino tippumaan (ei laihdutusta, koska imetän). Mutta sitten en saisi käydä tunnin kävely-/pyörälenkillä, kuin ehkä kerran viikossa. Ja sinnekin pitäisi varmaan ottaa kaikki lapset mukaan (mahdotonta). Kotona on ihan turha tehdä mitään jumppaa, enkä kyllä tykkäiskään. Mä käyn mielummin jumpassa kodin ulkopuolella, sitten joskus, kun vauva on vähän isompi. Ilman ruokaako tässä pitäisi sitten elää? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Miksi et voisi lenkkeillä vaikka päivittäin vaunujen kanssa?

Kyllä mä lenkkeilenkin, joko vaunuilla tai sitten pyörällä keskimmäinen kyydissä. Ja joka päivä, paitsi maanantaisin, jos mies on päivävuorossa. Silloin en ehdi. Mutta ärsyttää vaan kun mies on ku persiisiin ammuttu karhu, jos mä poistun kotoa tunniksi. |O Se varmaan luulee, että mä ihan vaan taion itselleni paremman kunnon ja kiloja pois.

Imetysaikanakin voi katsoa mitä suuhunsa pistää. En tiedä teetkö jo niin mutta esim. herkkujen poisjättäminen tai annoskokojen pienentäminen ei varsinaisesti ole laihdutusta. Callanetics on kätevä kotona tehtävä jumppa, jolla saa nopeasti tuloksia. Sanoit tosin, ettet halua jumpata kotona, mutta on kokeilemisen arvoinen. Tsemppia sulle!

Mä en pysty oikein jumppaamaan kotona. Ja herkkuja syön, jos joku niitä tarjoo tai joku muu niitä meille ostaa, mutta itse en osta. Ja kasviksia syön enemmän kuin ennen.

Yhteistyössä