Yhtä asiaa en ymmärrä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnevammainen varmaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä miksi asia minua niin riipaisee ja ahdistaa.
Ehkä se johtuu siitä että lapsuusystäväni poika,20v. haudattiin viime viikonloppuna,hän teki itsemurhan eikä kukaan osannut aavistaakkaan asiaa että sellaiseen ratkaisuun päätyy.Niin kiltti ja hiljainen,hyvä ja pidetty työntekijä,ystävä ja veli.Täydellinen mysteeri.

Alkuperäinen kirjoittaja tunnevammainen varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
nimimerkkisi kertoo kaiken

No tiedän itsekin, etten ole tunnevammainen. Siltikään en itke kaikkien perään. Hyvin tunteikas ihminen olen kyllä, mutta osaan käyttää myös järkeäni.

mä olen sun kanssa samoilla linjoilla.en ymmärrä että vollotetaan jonkun asian takia joka ei koske henk.koht

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tunnevammainen varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
nimimerkkisi kertoo kaiken

No tiedän itsekin, etten ole tunnevammainen. Siltikään en itke kaikkien perään. Hyvin tunteikas ihminen olen kyllä, mutta osaan käyttää myös järkeäni.

mä olen sun kanssa samoilla linjoilla.en ymmärrä että vollotetaan jonkun asian takia joka ei koske henk.koht

On tää kummallista. Ne ketkä suree, ihmettelee niitä jotka eivät sure. Ne jotka eivät sure, ihmettelevät sitä miten joku suree.
Kaikista asioista sitä jaksetaankin vääntää :D
Kukin tavallaan.

Minua kosketti tämä asia kovasti. Katsoin uutisia eilen illalla lasten kanssa. Lapset leikkivät olohuoneen lattialla. Alkoi tulla tuota tietoa, että niin ja niiin moni kuollut. Katsoin lapsiani ja aloin itkemään ihan hillittömästi. Tuo oli niin kamalaa. Omat lapseni menevät kouluun joskus ja entä jos joskus tapahtuu sama? Miltä uhrien omaisista tuntuu mennä hakemaan omaa lastaan ruumishuoneelta, kun aamulla kaikki ollut hyvin. Minua ahdisti tämä kovasti ja itketti.

Samoin aikoinaan kävi Tsunamin kanssa. Menin ihan sekaisin. Odotin esikoista ja sitten netti pulloillaan pienten vauvojen, lasten ja aikuisten ruumiita ruumiita. Ahdisti, itketti.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minua kosketti tämä asia kovasti. Katsoin uutisia eilen illalla lasten kanssa. Lapset leikkivät olohuoneen lattialla. Alkoi tulla tuota tietoa, että niin ja niiin moni kuollut. Katsoin lapsiani ja aloin itkemään ihan hillittömästi. Tuo oli niin kamalaa. Omat lapseni menevät kouluun joskus ja entä jos joskus tapahtuu sama? Miltä uhrien omaisista tuntuu mennä hakemaan omaa lastaan ruumishuoneelta, kun aamulla kaikki ollut hyvin. Minua ahdisti tämä kovasti ja itketti.

Samoin aikoinaan kävi Tsunamin kanssa. Menin ihan sekaisin. Odotin esikoista ja sitten netti pulloillaan pienten vauvojen, lasten ja aikuisten ruumiita ruumiita. Ahdisti, itketti.

tässä olen sun kanssa samaa mieltä..

Yhteistyössä