yhdistelmävaunuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Linde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nää on makukysymyksiä pitkälti. Meillä on ollut sekä kevät- että talvivauvalle pehmeä kantokoppa. En itse tykkää isokokoisista ja painavista kovista kantokopista.

mä taas tykkään enempi kovasta kopasta. Eikä meillä ainakaan tuo kovakaan koppa ole ison kokoinen. Kova koppa on viileämpi kuin pehmeä, joten voi olla ainakin tuon vuoksi parempi kesävauvalle, mutta makukysymyksiä tosiaan ovat. :)

Musta tuntuisi että kesävauvale tulisi kuuma tuollaisessa pehmeässä kantopussissa - ne mitä olen nähnyt on kovin topattuja... Omalle kesävauvalleni olen etsimässä kunnollisella vauvakopalla olevia rattaita, jolloin hällä olisi vilpoisampi ja kuitenkin suojaisa nukkumapaikka.

Nämä ovat niin makuasioita, ettei voi antaa mitään ehdottomia neuvoja.
Mutta oman kokemukseni voin kertoa. Meillä on ollut kahdella lapsella Emmaljungan Edge duot, joissa on erillinen ihan oikea vaununkoppa. Aivan ihana talvella-ja etenkin kesällä! Sitten meillä oli kaksostenrattaissa pehmeä kantokassi(kovikkeilla kylläkin), koska kovaa kantokoppaa tupliin ei mahtunut. Vauva hikoili ja oli tuskainen siinä ahtaassa(normaalikokoisessa) kantokassissa, joten sen käyttö loppui meillä, kun kuopus oli 3kk:n. Vaununkopassa hän matkusti lähes vuoden ikään saakka aina kun ei tuplilla oltu liikenteessä... Mutta tiedän myös ihmisiä, jotka vannovat kyseisten kantokassien nimeen...

Yhteistyössä