yhdistelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulkoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulkoilija

Vieras
kertokaas kokemuksia. Pitäisi löytää kevyet, tukevat, todella tilavat, pieneen kasaan menevät ja metsäteillä hyvin rullaavat vaunut. Olen aikas liikkuvaista sorttia ja ulkoilusta nauttiva äitee ja pitäisi saada siihen tarkoitukseen vaunut, mutta lenkkeily tapahtuu mehtäteillä, koska maalla asun. Antakaas vaunumerkkejä joita suosittelette, niin ja saako kyseisä vaunuja netistä tilattua kun lähimpään kaupunkiin kertyy matkaa yhteen suuntaan 100km. Itse olen miettinyt noita Filuu z8 pikkupingviinistä, onko noista kokemuksia?

En usko että kolmipyöräinen on paras mahdollinen metsäteille, sopii ennemmin asfaltille ja kovalle pinnalle. Minä ostaisin kunnon esim. Brio Kombit jos metsäteillä kulkisin paljon. On tukevat ja isopyöräiset ,mutta kuitenkin kevyet. menee kyllä samaan silaan kuin normiyhsistelmätkin, mutta se ei minua haittaisi.

Kombit ei kyllä mene pieneksi, ne täyttää farkun perän kivasti :D nimim. aikani katselin viimekesänä kun naapurit koetti pakata viikon kamoja ja rattaita sinne..

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Kombit ei kyllä mene pieneksi, ne täyttää farkun perän kivasti :D nimim. aikani katselin viimekesänä kun naapurit koetti pakata viikon kamoja ja rattaita sinne..

Riippuu varmaan farmarista. meillä kun mahtui kombien lisäksi tavarat kolmen kuukauden reissua varten, ja kun ei asuttu missään hotellissa, vaan kalustamattomassa asunnossa, niin mukaan tarvittiin matkasängyn ja vaatteiden lisäksi aika kasa astioita ynnä muuta. :D

Kombia minäkin suosittelen. Erittäin ketterät. Ainoa miinus taitaa olla ulkonäkö nykyisillä vaihtoehdoilla, mutta Happy- vaunujahan saa samalla rungolla, joten sellaiset jos niissä on paremmat värivalikoimat.

Yhteistyössä