Yhdet pillerimenkat tämän vuoden aikana. Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoa?

Vieras
Eli siis aloitin tammikuussa uudet e-pillerit (Qlaira), kävin silloin ihan gynellä ja hän suositteli näitä. Ennen käytin renkaita, menkkoja ei silloinkaan aina tullut ja vuotelin miten sattui. Qlairat aloitin siis tammikuussa, juhannuksena oli menkat ja muuten ei mitään.

Mietin nyt kun resepti pitäisi uusia, että menenkö ihan tk:n lääkärille vai varaanko taas ajan gynelle? Gyne siis neuvoi käyttämään useamman kuukauden että elimistö alkaisi tottumaan, ja luulinkin kesällä että kierto alkaisi palautumaan kun menkat kertaalleen tuli. Mutta vuosi kohta kulunut, ja saldona yhdet menkat.

Mistä ihmeestä voisi johtua, ja onko aihetta huolestua? Pillerit ei koskaan erityisen hyvin ole mulle sopineet, mutta menkat on kyllä tulleet aina ajallaan. Kunnes toinen lapsi syntyi, sen jälkeen nämä ongelmat alkoivat. Ensin olin minipillereillä (ei menkkoja), kun imetys loppui niin siirryin renkaisiin ja sitten Qlairoihin... synnytyksen jälkeen siis tilanne ei ole normalisoitunut missään vaiheessa.

Vastaavia kokemuksia?

Lisään vielä että lisäksi toisen synnytyksen jälkeen on ilmennyt haluttomuutta, yhdyntäkipuja (johtuvat ehkä haluttomuudesta) sekä ennen runsas valkovuoto on kadonnut tyystin.

[QUOTE="vieras";22450193]Ei mullakaan ole menkkoja.
Käytössä tosin cerazette.[/QUOTE]

Minipillereiden yhteydessä se on kai suht yleistä. Mutta olen aina luullut että yhdistelmäpillereillä menkat tulee väkisinkin ajallaan... ei näköjään.

Yhteistyössä