Yhdessä olo kielletty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tomme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tomme

Vieras
Niin kysyisin teiltä viisaammilta että mikä siinä on ettei saatais olla tyttökaverin kanssa yhdessä. Kun ollaan kesästä asti seurusteltu niin tein sitten yllätyksen tyttökaverille ja menin käymään sen luona. Esiteltiin meidät vanhemmille että seurustellaan. Kaikki meni hyvin kunnes lähdin kotiin niin tyttökaveri laittoi takas viestin että on kauhea kysely minusta. Ja kaikenlisäksi tuli sellainen viesti vanhempien määräyksestä että meidän pitää erota. Syy on varmaan se että tyttö oli silloin 15 melkeen oli täyttänyt 16 ettei olis ollu sakko lihaa. Minä 22-vuotias. Tiesin mihin rupean jos seurustelen alaikäisen tytön kanssa. No ei ne erottu vaan jatkettiin viestittelyä salaa niin ettei vanhemmat tiedä mitään. Niin että kertokaa jos teillä on vaikka saman ikäinen lapsi että mikä estää seurustelun.

Henkinen ikäsi on sama kuin tyttöystäväsi oikea ikä. Sen tietää siitä että joudut tuollaisen kysymyksen esittämään täällä.

Lapset seurustelevat keskenään, aikuiset seurustelevat keskenään, täysi-ikäiset seurustelevat keskenään. Jos todella pidät tytöstä, odota että häestä=lapsesta kasvaa täysi-ikäinen ja aloita seurustelu uudestaan. Nyt jätä hänet rauhaan. Sinä aikana voit ehkä itsekin kasvaa aikuiseksi, täysi-ikäinenhän olet jo ollut liian monta vuotta.

Kokeilepa asettua vanhempien asemaan. Heidän tyttärensä on heidän lapsensa, jota haluavat suojella maailman pahalta..
Jos oot kunnon mies, he kyllä hyväksyvät sut ja sen tosiasian, että Kapteeni Aika on viemässä heidän tytärtään..

Ohjeeni olisi: Älkää kiirehtikö!

Niin kyllä minä olen sen miettinyt kyllä että niiden tyttö on jonkun aikuisen miehen kanssa. Olen kunnon mies ja sen tyttökaveri tietää. En ole mikään vanhempi mies joka iskee tyttöjä sänkyyn. Olen ihan tosissani. Tuntuu että tytöllä on henkinen ikä eri kuin luonnollinen ikä. Tyttö itse kysyi että ruvetaanko seurustelemaan. Rohkeasti sanotte oman mieli piteen.

Niinhän ne teinitytöt mielellään itsestään kuvittelevat olevansa henkisesti kypsempiä kuin ovatkaan. Harvoin ovat ja jos sinä et sitä ymmärrä, olette henkisesti samalla tasolla. Sekään ei tosin tee seurustelustanne yhtään sen hyväksyttävämpää.

Aika auttaa! Joudutte odottelemaan että tyttöystäväsi saa ikää lisää. Ilmeisesti asuu vanhempiensa luona kun on noin nuori vielä? No yksinkertaisesti, kenen pöydässä syöt, sen lauluja laulat.

Ymmärrän kyllä täysin vanhempien ensireaktion, 16vuotias on aika nuori vielä, omasta lapsesta on hankala myöntää että vääjäämättä aika tekee tehtävänsä ja tytär aikuistuu. Lohdutuksena voin kertoa että olen omaa miestäni 14 vuotta nuorempi, näin aikuisena sitä ei vain enää paheksuta. Tosin neuvo ei ole kauhen nopea: odottakaa 10 vuotta ja olet mitä todennäköisimmin anopin ja appi ukon unelmavävy...

Kai toi on joku provo vai ootko ihan jälkeenjäänyt?Sen ikäinen kun on viel ihan täys kakara että tuskin viihtyisitte yhdessä jos ette olis samalla tasolla...Hyi h.tti...