Yhdenyönjutun jälkeen veristä vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija97896
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija97896

Vieras
Olin sängyssä isokaluisen miehen kanssa ja harrastettiin rajua seksiä, mua sattuikin monta kertaa niin että jouduttiin rauhoittamaan menoa. Alavatsa oli kipeä monta päivää sen jälkeen ja 6 pv yhdynnästä alkoi lievät kuukautiskivut ja verta on tullut todella vähän nyt 6 päivän ajan, lievät kuukautiskivut ovat jatkuneet.

Mulla on kuparikierukka.

Klamydiaan voi liittyä verenvuoto mutta ensimmäisten oireiden pitäisi alkaa vasta 1-3 vk:n aikana.

Voiko tämä vuoto johtua rajusta seksistä, tapahtumasta on nyt aikaa 11 pv ja aluksi ei vuotoa siis ollut?

Aika pitkältä ajalta kuulostaa 11 pv, jos johtuis rajusta seksistä. Voisithan soitella terveyskeskukseen ja pyytää testeihin pääsyä. Pitäisi onnistua, jos on pienikin epäilys. Oliko uusi tuttavuus eli onko syytä epäillä tautia?

Vai pitäiskö sun sittenkin yrittää heti ekaksi gynelle? Mulla ei ole itselläni kokemusta kuparikierukasta, mut olen kuullut, että se saattaa joskus mennä väärään asentoon, paikkaan tjs. ja aiheuttaa vuotoa. Ja jos ei pitäisikään paikkaa, niin gynehäne varmasti parhaiten tietää mistä noi sun vuodot johtuu!

Siis oikeesti?? Uus tuttavuus ja uskot miehen sanoihin jotta hänellä ei oo tauteja.... ei helvetti. Nykypäivänä yhenyönjutut kannattaa harrastaa kortsun kanssa jos henkikulta on yhtään minkään arvoinen. En ikuna lähtis tommosen ilman. Aika hepposesti seksiä vaan harrastetaan ilman kortsua :(
Jos panettaa oikeen kovasti voi vastapuoli sanoa mitä vaan vaikka olis hiv-pos. Järkkyy sanon mä.

Yhteistyössä