Yhden suihkun perheet ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just puhuttiin tästä vähän aikaa sitten kavereiden kanssa, en käsitä tätä että nykyään pitää olla vaikka miten monta suihkua. Puhuttiin siitä miten monta suihkua usein uusiin kämppiin laitetaan (yksi oli raksamies). Meitä on kaksi aikuista ja kaksi lasta ja oikein mainiosti pärjätään.

Olen ollut majoituksessa tuttavilla monesti ja töihinlähtökin onnistuu aivan hyvin kolmelta aamulla suihkussa käyvältä aikuiselta yhden suihkun turvin, kunhan vähän viitsii sumplia aamulla.

On siis minusta enempi mukavuuskysymys. Enempi haluaisin oikeestaan toisen vessan, varsinkin mahatautien aikaan....

Meillä on 5 lasta + ukko ja minä ja ihan hyvin on pärjätty =) Yläkertaan tosin tulee yks suihku lisää ja rantasaunakin varmaan ensin kesänä. Mutta ei mitään ongelmaa ole tuottanut vaikka nyt onkin vain tuo yksi suihku.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Just ja just pärjätään. Meitä on 2 aikuista ja 2 alle 3v lasta.

Ai voiko suihkuja tarvita enemmän kuin yhden :D No meillä on kaksi lasta ja en ole ikinä tajunnut että voisi olla toinenkin. Hyvin on pärjätty. Toki siis kaksi kelpaisi. Ja lapsuudenkodissa meitä oli kuusi lasta ja pärjättiin silloinkin.

Minen ymmärrä oikeasti että nykyään pitää olla useampi suihku. Hyvin menee meillä nyt, kaksi aikuista ja kohta kaksi lasta, ja hyvin meni lapsuuskin kolmen lapsen perheessä yhdellä suihkulla.

Jotenkin mulle järjenvastaista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minen ymmärrä oikeasti että nykyään pitää olla useampi suihku. Hyvin menee meillä nyt, kaksi aikuista ja kohta kaksi lasta, ja hyvin meni lapsuuskin kolmen lapsen perheessä yhdellä suihkulla.

Jotenkin mulle järjenvastaista.

Etkö sinä vielä tiedä että palstalaisten mukaan jopa paskahuussejakin pitää olla jokaiselle oma :laugh:

Yhteistyössä