Kokemuksia tänne! Kenellä on kehkeytynyt parisuhde vaikka ekana yönä jo menit antamaan?
On se. Ihan selkeästi. Mutta joo onneksi voi tehdä korjausliikkeen!! :heart:Mulla ei oo henk.koht. kokemusta mutta ei se oo mikään parisuhdetta poissulkeva juttu. Jos kumpikin haluaa jatkaa tapailua niin miksikäs ei. Ei oo mitään kirjoittamatonta sääntöä et jos harrastetaan seksiä heti niin ei vois suhdetta jatkaa. Sanoinko jo et siis jos kumpikin haluaa
Rohkeesti vaan =)On se. Ihan selkeästi. Mutta joo onneksi voi tehdä korjausliikkeen!! :heart:
En oltiin yli kaksikymppisiä molemmat, eikä kumpikaan ajateltu että se meitä kumpaakaan huonontaisi.Koitko että mies ei ottanut tosissaan aluksi?
Voi Venäjä mikä kysymysasettelu!Kokemuksia tänne! Kenellä on kehkeytynyt parisuhde vaikka ekana yönä jo menit antamaan?
Loistavaa. On tää elämä ihmeellistä, mitä vain voi tapahtua kun ei liiaksi mieti ja stressaile
Loistavaa. On tää elämä ihmeellistä, mitä vain voi tapahtua kun ei liiaksi mieti ja stressaile
Miksi vaan tyttöystävämateriaalia? Entä poikaystävämateriaalia?Ei huonoa ihmistä muttei tyttöystävämateriaalia myöskään :/ Jos olet heti luottamassa ja juoksemassa ventovieraan kotiin niin eihän se kovin aikuismaista ole. Ei mua harmita niiden kanssa vehtailut, jotka ei kiinnosta, mutta tää nykyinen ihastus on jotain niin spessua, että kyllä harmitti. Oon nyt saamassa takas kuitenkin mahdollisuuksia mutta oli se vaikeeta aluksi.
Ei, kun tarkoitin sitä, kärjistetysti sanoen, että miksi vain nainen saa ekaillan seksistä "huonon maineen" eikä ole tyttöystävämateriaalia.No näytä mulle heteromies kuka ei hyppää hänen silmiin viehättävän naisen kanssa sänkyyn jos tilaisuus tarjoutuu, molemmat sinkkuja.
No tätäpä en juurikaan ymmärrä Olen tasa-arvon kannattaja tässäkin asiassa.Ei voi.