Yhden hengen huone..?

Kuinka helposti sellaisen saa? Oysiin olen toukokuussa menossa synnyttämään ja haluaisin mahdollisimman pieneen huoneeseen. Tuo yhden hlön huone kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta :whistle: Onko kukaan ollut ja maksaako enemmän?
 
EML potilaat yleensä sijoitetaan yhdenhengen huoneeseen.
Perhehuoneessa ei ole muita kuin sinä ja perheesi.

Tilanteesta riippu. Jos synnytätä ruuhkahuipussa niin ei ole todennäköistä saada omaa huonetta. Mutta aina joku yksityishuoneenkin/perhehuoneenkin saa.
 
Mulle tehtiin kiireellinen sektio ja pääsin toipumaan sellaseen 2 hengen huoneeseen...sain olla siellä yksin.kämppis tuli vasta viimistä edellisenä päivänä..oli kyllä tosi kiva kun sai yksin olla siellä huoneessa...saipahan ite päättää telkkukanavat ja muutenkin rauhassa touhuta...eikä haitannut vaikka kävi vieraita meitä katsomassa kun ei muita huoneessa ollut :wave:
 
Oys on ajoittain melko ruuhkainen ja pahimmassa tapauksessa joudut käytävälle...
Perhehuone on mahd saada mut se maksaa aika paljon kuulemma. Soita os.13 ja kysy paljo se on!
Ekalla kerralla mä olin kahden hengen huoneessa ja oli ihan kivaa, kämppikseen en tutustunut.
Toisella kerralla meitä oli 3 pienessä 2n hengen huoneessa ja taaskaan en tutustunut kämppiksiin. Oli melko ahdasta!!!
 
Täällä Jyväskylässä tavallisessa sairaalahuoneessa olo maksaa 25?/pvä ja tuossa perhehuoneessa 50?/pvä eli täällä on ainakin tuplaten kalliimpi! Silti me yritetään saada se jos synnytys etenee normaalisti, eikä tod.näk. tule normaalia pidempää sairaalassa oloa. :)
 
Kolmas tulossa
EML tarkoittaa erikoismaksuluokkaa, MRSA on sairaalabakteeri (metisilliinille resistentti stafylococcus aureus) ja perhehuone maksaa vuorokaudessa 2 x hoitopäivämaksun koska silloinhan sairaala tarjoaa kahdelle aikuiselle ruoan yms eikä vain yhdelle.
 
päiviö
No nykyään ei taysissa ole ollenkaan yhen hengen huoneita. Kuulemma ainekaan pariin vuoteen. Johtuneeko sitten tästä remontti hässäkästä....
Harmittaa kyllä tosi paljon. Kun oon viä kaiken lisäx tooosi herkkä uninen ja joka kaipaa muutenkin oman reviirin ja rauhallisen ympäristön. Enkä huone toverix mitään kalkattajaa joka höpisee puhelimeen yms :kieh:
 

Yhteistyössä