Tai vastavuoroisesti "te ette tiedä mitään elämästä, jotka saattaa vanhemmiltanne rahaa"-päivät?
Siis aikuistuttuaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Asialla ei ole mitään tekemistä kateuden kanssa vaan toiset haluavat itsenäistyä ja irtautua vanhemmistaan itsenäistyttyään. On mullakin rikkaat vanhemmat, jotka kyllä antaisivat rahaa, mutta en todellakaan huoli, ellei ole joku rahapula..lastenlapsille annan heidän hankkia esim. jotain tarvikkeita, jos haluavat.
Anna ihmeessä näppiksen sit laulaaAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Valitettavasti.
Mulla olis kyllä muutama juttu aiheeseen jotka räjäyttäis palstan B)
JepjepAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Asialla ei ole mitään tekemistä kateuden kanssa vaan toiset haluavat itsenäistyä ja irtautua vanhemmistaan itsenäistyttyään. On mullakin rikkaat vanhemmat, jotka kyllä antaisivat rahaa, mutta en todellakaan huoli, ellei ole joku rahapula..lastenlapsille annan heidän hankkia esim. jotain tarvikkeita, jos haluavat.
Annapa tulla. Palsta kaipaakin vähän vipinää ja aiheen vaihdos ei tekis pahaaAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Anna ihmeessä näppiksen sit laulaaAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Valitettavasti.
Aihe pysyis kyllä samana :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Annapa tulla. Palsta kaipaakin vähän vipinää ja aiheen vaihdos ei tekis pahaaAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Valitettavasti.
Annamennäannamennä...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:[
:kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Annamennäannamennä...Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:[
:kieh: :kieh: :kieh:
Olet ja niin minäkin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Juu kyllä. Mitenköhän huonona palstailaiset mua pitää, kun paljastan, että olen asunut aikuisena perheellisenä ihmisenä ilmaiseksi isäni omistamassa asunnossa? Oonks mä nyt sit ihan hirveen huono ihminen, joka ei tiedä elämästä mitään, eikä osaa arvostaa mitään? B)
ihanaa, etten mä oo hirvee ja huono ihan yksinAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Olet ja niin minäkin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Juu kyllä. Mitenköhän huonona palstailaiset mua pitää, kun paljastan, että olen asunut aikuisena perheellisenä ihmisenä ilmaiseksi isäni omistamassa asunnossa? Oonks mä nyt sit ihan hirveen huono ihminen, joka ei tiedä elämästä mitään, eikä osaa arvostaa mitään? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:[
Ei hullua saa yllyttää :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ilmeisesti on joo. En kyllä ymmärrä miksei vahemmiltaan rahaa saava voisi itsenäistyä. Nimimerkillä Rutosti saanut mutta onnellisesti omillaan
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:ihanaa, etten mä oo hirvee ja huono ihan yksinAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Olet ja niin minäkin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Juu kyllä. Mitenköhän huonona palstailaiset mua pitää, kun paljastan, että olen asunut aikuisena perheellisenä ihmisenä ilmaiseksi isäni omistamassa asunnossa? Oonks mä nyt sit ihan hirveen huono ihminen, joka ei tiedä elämästä mitään, eikä osaa arvostaa mitään? B)
Senkin elättivarikset :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:ihanaa, etten mä oo hirvee ja huono ihan yksinAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:[
Olet ja niin minäkin :saint:
mä elättelen toiveita, että toi siipan kanssa baarissakäynti-aloitus tois vaihtelua.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:oon yrittäny kovasti tapella muusta mut ei noi innostu vielä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Senkin elättivarikset :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:ihanaa, etten mä oo hirvee ja huono ihan yksinAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:[
Olet ja niin minäkin :saint: