Yhäkö täällä jatkuu "kadehditaan niitä, joiden vanhemmat auttaa rahallisesti" päivät?

Tipu Topakka
Jep, taitaa jonkin asteinen pakkomielle olla.. Tai sitten on jäänyt itse niin pahasti patsi, että ei voi kestää ajatusta, että muiden vanhemmat auttaa, kun itse on jäänyt tyhjin käsin :whistle:

vieras
Asialla ei ole mitään tekemistä kateuden kanssa vaan toiset haluavat itsenäistyä ja irtautua vanhemmistaan itsenäistyttyään. On mullakin rikkaat vanhemmat, jotka kyllä antaisivat rahaa, mutta en todellakaan huoli, ellei ole joku rahapula..lastenlapsille annan heidän hankkia esim. jotain tarvikkeita, jos haluavat.

sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asialla ei ole mitään tekemistä kateuden kanssa vaan toiset haluavat itsenäistyä ja irtautua vanhemmistaan itsenäistyttyään. On mullakin rikkaat vanhemmat, jotka kyllä antaisivat rahaa, mutta en todellakaan huoli, ellei ole joku rahapula..lastenlapsille annan heidän hankkia esim. jotain tarvikkeita, jos haluavat.
Siis aikuistuttuaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jepjep :whistle:

Juu kyllä. Mitenköhän huonona palstailaiset mua pitää, kun paljastan, että olen asunut aikuisena perheellisenä ihmisenä ilmaiseksi isäni omistamassa asunnossa? Oonks mä nyt sit ihan hirveen huono ihminen, joka ei tiedä elämästä mitään, eikä osaa arvostaa mitään? B)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Juu kyllä. Mitenköhän huonona palstailaiset mua pitää, kun paljastan, että olen asunut aikuisena perheellisenä ihmisenä ilmaiseksi isäni omistamassa asunnossa? Oonks mä nyt sit ihan hirveen huono ihminen, joka ei tiedä elämästä mitään, eikä osaa arvostaa mitään? B)
Olet ja niin minäkin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
ihanaa, etten mä oo hirvee ja huono ihan yksin :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Ilmeisesti on joo. En kyllä ymmärrä miksei vahemmiltaan rahaa saava voisi itsenäistyä. Nimimerkillä Rutosti saanut mutta onnellisesti omillaan

Kyse olikin vanhemmista, jotka sysäävät jatkuvasti rahaa vielä kolmekymppisellekin lapselleen. Asiaa voisi mielestäni verrata siihen, että yksin asuva aikuinen lähettäisi joka viikko pyykkinsä äidilleen pestäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
ihanaa, etten mä oo hirvee ja huono ihan yksin :D

Mä oon 41v ja mun vanhemmat maksaa mun vuokran tällä hetkellä:saint:

Yhteistyössä