yhä kovana

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
mies
Muistelen aamua. Naiseni nukkui. Katselin ja kuuntelin häntä, kun hän oli vielä sikeässä unessa. Kaluni alkoi kovettua, kun naiseni ynähteli unissaan. Varovasti raotin peittoa ja aloin varovasti kielelläni nuolla naiseni pillua. Naiseni jatkoi yninöitä. Hengitys hiukan kiihtyi, ei muuta... Otin avuksi klitorista hyväilevän delfiinin. Levitin naiseni jalkoja ja työnsin kovan kaluni hänen sisälleen. Samalla käytin delfiiniä. Voitte kuvitella minkälaiseen orgasmiin naiseni heräsi... Vau!
 
tule ;-)
Makasin äsken pihalla auringossa, auringon kuumuus sai minut kiihottumaan, riisuin liivit ja jätin pelkät stringit nekin häveliäisyyssyystä naapureiden vuoksi.
Olen ilmeisesti ihan yksin, ei näy ketään...
Kiihotti tuo sinun juttusi, olet vieläkin kovana, haluaisin että
työntyisit minuun käyn tosi kuumana nyt...
 
mies
Noin helpolla et kyllä pääsee. Hellästi hyväilisin kielelläni korvia, kaulaa, niskaa. Etenisin hitaasti, härnäten. Suutelisin rintojasi, imisin nännejäsi. Hivuttautuisin häpykummullesi. Stringiesi läpi tunnustelisin varovaisesti klitoristasi. Nuolisin yhä kovempaa. Nuolisin välillä reisiäsi, varpaitasi. Olisit lopulta himokas. Raottaisin hiukan sun pikkuhousuja. Nuolisin pilluvakoa, sitten keskittyisin klitorikseen. Ja vasta lopulta työntyisin sisällesi...
 
tule
käteni vaeltavat levottomasti rinnoillani kun ajattelen sinua,
hakeutuvat reisille ja hyväilen klitorista, ihanaa ajatella
mitä teen minulle, sitä ennen haluaisin ottaa kovan kalusi suuhuni. Kuljettaa kieltäni antaa sen seikkailla ja hakea herkkiä kohtiasi, varovasti näykkäisten ottaisin sinut huulien väliin
ja syvälle suuhun haluan imeä ja nuolla sinut kunnes saat...
 
mies
Laukean, kun imet kulliani. Laukeamisen jälkeen jatkat kullini hyväilemistä. Tunne vie tajun. Kullini jäykistyy entistä kovemmaksi. Kaluni on kuin miekka. Säikähdät, koska kullini on niin voimakas. Käännyt vatsallesi ja asetut siten, että näen takaapäin pilluusi. Nuolen hiukan pilluasi, mutta vain hetken. Työnnyn sisällesi ja puristan pyllyäsi itseäni vasten. Kivekseni hankaavat klitoristasi.
 
nainen
Pilluni imaisee sinut sisään, olen tiukka ja puristan sinua lihaksillani, pyydät minua lopettamaan, kova kullisi työntyy minuun hitaasti, nautiskelet, pyydän nussi minua ....työnnyt
minuun kovempaa, en saa sinua tarpeeksi pyydän että painat vielä vielä kunnes tunnen että laukean kohta. kova kullisi on parasta mitä tiedän.
Vaimosi nukkuu vielä makuuhuoneessa, kerään alusvaatteeni ja hiivin ovesta ulos, ehkä herätät hänet uudestaan mmm kuka tietää, ehkä tämä olikin vain unesi ja herrät kohta, kiitos olit ihana
palaan joskus
 

Yhteistyössä