Yh:t, mitä teette kun lapset ovat isällä?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva yh
  • Ensimmäinen viesti
No jaa... Lähden sillon usein kyllä baariin, mutta ihan vaan tapaamaan kavereita ja tuttuja ja yleensäkin ihmisten ilmoille, eli siis selvinpäin... Toki joskus saatan mennä ihan viihteellekin, mutta harvemmin...
Nyt ei vaan likka oo ollu isällään joulukuun alun jälkeen :/
 
olen myös yhteishuoltaja..
mutta näen kavereita, käydään baarissa ja ostoksilla, valvon myöhään, nukun pitkään, nautin siitä et ei tarvii tehdä ruokaa eikä noudattaa rutiineita :D saunaankin voi mennä vaikka yöllä kolmelta ja alkaa sit tekeen ruokaa :xmas:
toisinaan tympii ja on tylsää, mut kummasti se aika kyllä aina menee :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
En mä tiedä vielä. Puolet kuukaudesta pitäisi saada kulumaan ilman lapsia...
Musitanko väärin vai oliko sun mies palomies?

Niitä työaikoja vaan mietin et miten lastenhoito järjestyy jos lapset asuu viikon tai kaksi putkeen isällään?
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musitanko väärin vai oliko sun mies palomies?

Niitä työaikoja vaan mietin et miten lastenhoito järjestyy jos lapset asuu viikon tai kaksi putkeen isällään?
Ei ole palomies, ihan päivätyötä tekee ma-pe. :)
Mä toimin lasten päivähoitajana siihen asti kunnes menen töihin. Olen siis lasten kanssa silloin kun isä on töissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musitanko väärin vai oliko sun mies palomies?

Niitä työaikoja vaan mietin et miten lastenhoito järjestyy jos lapset asuu viikon tai kaksi putkeen isällään?
Ei ole palomies, ihan päivätyötä tekee ma-pe. :)
Mä toimin lasten päivähoitajana siihen asti kunnes menen töihin. Olen siis lasten kanssa silloin kun isä on töissä.
Ok, sekoilin taas.

Miten tuo päivähoitajana toimiminen onnistuu? Tuoko mies siis omien lapsiviikkojensa ajan lapset sulle päivähoitoon kun menee töihin? Kuinka pitkään ajattelit olla kotona? Jääkö muuten toinen teistä asumaan nykyiseen taloon vai myyttekö sen?

Kaukea utelutulva, ei tietty tarvi vastailla kaikkiin tyhmiin kysymyksiin!
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ok, sekoilin taas.

Miten tuo päivähoitajana toimiminen onnistuu? Tuoko mies siis omien lapsiviikkojensa ajan lapset sulle päivähoitoon kun menee töihin? Kuinka pitkään ajattelit olla kotona? Jääkö muuten toinen teistä asumaan nykyiseen taloon vai myyttekö sen?

Kaukea utelutulva, ei tietty tarvi vastailla kaikkiin tyhmiin kysymyksiin!
Mun uusi asunto on puolen kilometrin päässä tästä talosta johon mies jää asumaan. Tulen tähän aamulla kun mies lähtee töihin ja lähden sitten kun se tulee. Talo myydään ehkä myöhemmin ellei mies lunasta mun puolikasta itselleen. Kiva kuitenkin aluksi ainakin että lapsille jää tämä tuttukin koti sen uuden lisäksi.

Yritän olla kotona siihen asti kun nuorempi täyttää 3v eli puoli vuotta vielä. Pääsisivät sitten molemmat samaan päiväkotiryhmään iän puolesta... Jos mun rahat ei riitä kotona oloon niin mies ottaa töistä vaikka omaa lomaa jos mun on mentävä töihin. Tavoitteena on siis että päiväkotiin vasta silloin puolen vuoden päästä aikaisintaan.
 

Yhteistyössä