Yh-opiskelija?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiutui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
No meidän päiväkodissa ainakin (on ympärivuorokautinen) on sääntö, että lapsi saa olla hoidossa vaan joko päätomisenopiskelun tai päätoimisentyön ajan. Ei voi siis edes 1xviikossa käydä töissä, kun ei ole ketään kuka hoitais.

Niin, no en tiedä minkälainen sääntö tuo oikeasti on. Meillä kun ei kysellä mitä tehkee kuhan vaan sopimuksen mukaan toimitaan, eli meillä on koko päivänen sopimus ja tyttö hoidossa ma-pe 7-17 välissä, tuo 7-17 tulee vaan niinä päivinä kun olen töissä 8-16, muina päivinä lyhempiä päiviä, mutta meidän päiväkodissa ei kysellä sen kummemmin vienti eikä hakuaikoja, eikä missä hoidon välisen aikansa viettää , kuhan on päiväkodin aukiolon rajoissa, ts. väkeä on myös äärivuoroissa yleensä kaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Pedi: Et siis ilmeisesti ole yh? Vai kuka hoitaa lastasi silloin kun on samana päivänä töitä ja koulua? ..ja kun et saa eltusmaksujakaan??

Olen yh, eikä lapsen isä ole mitenkään kuvioissa mukana.. Mutta olen töissä siis niinä päivinä kun koulussa ei ole mitään, meillä usein perjantaisin ei ole koulua, tai sitten on esim. 8-10 koulua ja sen jälkeen meen töihin, ja oon klo16 asti töissä niin että kerkeen kuitenkin hakemaan neidin viimestään viideltä.. Meillä töissä on suurin osa opiskelijoita,jotka tekee töitä sen mukaan kuinka on koulua, joten meille töihin tulee väkeä 8-12 välissä ja neljältä täytyy olla valmista..

Yhteistyössä