Yh.na raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Miksei voi ihan rehellisesti myöntää, että tarkoitus oli tulla raskaaksi? :D

Ei todella ollut... Nyt vaan kun menkat ovat myöhässä aloin ajattelemaan Mitä jos.... Näin on hyvä, tyttöni alkaa olemaan jo iso tyttö ja minä saan enemmän aikaa itselleni :)
Odotinkin koska tulet kettuilemaan :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei todella ollut... Nyt vaan kun menkat ovat myöhässä aloin ajattelemaan Mitä jos.... Näin on hyvä, tyttöni alkaa olemaan jo iso tyttö ja minä saan enemmän aikaa itselleni :)

En mä kettuile, mutta alkoi vaan huvittaa kun mulle ihan selkeästi välittyi se, että toivoisit raskautta, mutta yrität selittää asiaa jopa itsellesi päinvastaiseksi, ehkä siksi ettei raskaaksi tulo nyt olisi ns. soveliasta yhteiskunnallisten normien mukaan?

Ihan hyvin voisit toisen lapsen tehdä eksäsi kanssa, jos hänkin on asiaan suostuvainen! Ei vanhemmuus välttämättä sitä vaadi, että asutaan saman katon alla ja eletään parisuhteessa. Ja mieluiten lapset samalle miehelle...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En mä kettuile, mutta alkoi vaan huvittaa kun mulle ihan selkeästi välittyi se, että toivoisit raskautta, mutta yrität selittää asiaa jopa itsellesi päinvastaiseksi, ehkä siksi ettei raskaaksi tulo nyt olisi ns. soveliasta yhteiskunnallisten normien mukaan?

Ihan hyvin voisit toisen lapsen tehdä eksäsi kanssa, jos hänkin on asiaan suostuvainen! Ei vanhemmuus välttämättä sitä vaadi, että asutaan saman katon alla ja eletään parisuhteessa. Ja mieluiten lapset samalle miehelle...

tarkoitus ei ollut tulla raskaaksi se on selvä, mutta menkkojen ollessa myöhässä rupesin miettimään miten ihanaa olisi saada vauva... Oon tosiaan ollut 3v yksin ja tulen varmasti olemaan vielä pitkään... Eksänkään kanssa emme näe usein, hän asuu ulkomailla että hänenkään kanssa ei voi tehdä lasta :D Kai kenellä tahansa äidillä on oikeus haluta toinenkin lapsi...

Yhteistyössä