N
"nokkamuki"
Vieras
Mitähän sitä pitäisi osata tehdä ja tietää kun on jäämässä yhk:si. Olisiko käytännön neuvoja ja vinkkejä. Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
öö, ihan tyhmä kysymys, mutta miksi olet hankkinut lapsia miehen kanssa, jos mies ei osaa niistä huolehtia?
:headwall:
Tällainen asiahan toki on automaattisesti aina tiedossa ennen kuin miehellä niitä lapsia on...
Kyllä minun mielestäni! En olis ikinä alkanut hankkia lasta miehen kanssa, jota en sen vertaa tunne etten tiedä, että osaa hoitaa lapsiaihan hullua, että aletaan lasta edes yrittää jonkun puolitutun kanssa, josta sitten paljastuukin lapsen syntyessä jotain kummallista. Ennen lasta pitää tutustua miehen lisäksi myös miehen ystäväpiiriin ja perheeseen, sieltähän sitä viimein tietää, minkälainen tyyppi on kyseessä, jos ei omaa itse sen vertaa ihmistuntemusta.
Minä esimerkiksi en ollut koskaan nähnyt miestäni yhdenkään lapsen seurassa ennen kuin sai omia. Kaikilta se ei vaan käy luontevasti, tiesitkö sitä?
Ja sinun täydellisessä maailmassasi kukaan ei voi muuttua toisenlaiseksi esimerkiksi mielenterveydellisten ongelmien tai alkoholismin tai muun syyn takia. Ei ole tullut mieleen että ihmiset ja tilanteet voivat hyvin muuttua siitä mitä aiemmin olivat?
No aika vähän aikaa vissiin olitte yhdessä ennen lasta, jos et ollut kertaakaan nähnyt miestäsi yhdenkään lapsen seurassa ennen kuin saitte omia. Eikä kaikkien miesten tarvi osatakaan olla muiden lasten seurassa, mutta jos on sellainen ihminen kuin minä mieheltäni vaadin, hoitaa kyllä varmasti omat lapsensa ja hoitaa ne hyvin! Kyllähän sen näkee muusta käyttäytymisestä, onko yhtään hoivaluonnetta ja osaako antaa hellyyttä. Ja mielenterveydelliset ongelmat jne. on sellaisia, joista yleensä oireita on ennen kuin alkaa lapsia yrittää eli sehän on jokaisen oma valinta ottaako riskin ja alkaa ajoittaisesta mielen järkkymisestä kärsivän kanssa perustaa perhettä. Itse en olisi alkanut ja yhden miehen ihan sen takia lemppasinkin, etten halua päätyä jossain vaiheessa omahoitajaksi jonkun mielenterveysongelmien takia.