yh ja päiväkotimaksu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulojen mukaanhan ne hoitomaksut menee. Ja jos on sosiaaliset perusteet päiväkotipaikalle että oot jaksamisen rajoilla, niin sossukin varmasti ottaa kantaa maksuihin. Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä?:
lasketaanko asumistuet, kotihoidontuki, lapsilisät ja elatustuki tuloiksi?

pitäskö itkeä vai nauraa ?
No vastataan kuitenkin asiallisesti. Jos sun tulos ovat nuo niin hoito on ihan ilmainen..

mua ei yhtään naurata.... noilla saa ihan 1400e/kk ja hyvin pärjää säästöönkin voi laittaa.

No vastataan kuitenkin asiallisesti. Jos sun tulos ovat nuo niin hoito on ihan ilmainen..

mua ei yhtään naurata.... noilla saa ihan 1400e/kk ja hyvin pärjää säästöönkin voi laittaa.

no mua naurattaa jo enempi nyt, että joku jaksaa sitten vielä lesoilla 1400 euron yhteiskunta imutuksillaan.
hyvää elämää sulle ja mukuloilles vaan !

no mua naurattaa jo enempi nyt, että joku jaksaa sitten vielä lesoilla 1400 euron yhteiskunta imutuksillaan.
hyvää elämää sulle ja mukuloilles vaan !

ei tässä kukaan lesoile.... yleensähän yh.t valittaa ettei rahat riitä ja ihmettelen että miten se voi olla mahdollista sillä minulla riittää mainiosti. saattehan te muutkin lapsilisät ja kotihoidon tuet. ja kuka tahansa voi hakea yleistä asumistukea se onkin sitten eriasia myönnetäänkö sitä.
anteeks nyt vaan jos imutan rahaa 1-2 vuotta yhteiskunnalta ollessani hoitovapaalla. Luulit varmaan ettei mulla ole edes työpaikkaa...

Jos tulosi ovat n. 1400/kk niin et todennäköisesti joudu maksamaan paljoa, jos hoitopaikan saat, koska tuloraja ei ylity juurikaan. Täällä Vantaalla taitaa yhden huoltajan perheessä raja olla 1350 euroa.

Yhteistyössä