V
vierailija
Vieras
Olen siis vuosia ollut jo lasteni totaaliyh ja joka vuosi tuntuu, että alkaa helpottaa, mutta sitten tulee aina jotain. Matalapalkkaisena pätkätyöläisenä jatkuva rahapula ja siihen líittyvä stressi ja ahdistus on tullut tutuksi. Plus että jokaisessa työpaikassa saa vetää sata lasissa että saisi jatkaa siellä. Työpaikka vaihtuu välillä pari kertaa vuodessa ja sitten saa taas opetella tuntemaan uudet paikat ja työkaverit. Lapsilla on aina jotain, perheneuvolaa, oikomishoitoa, lääkärikäyntejä, koulupalavereja. Vanhimmalla on vahvoja add-piirteitä ja tarvii hurjasti tukea koulunkäynnissä ja arjen sujumisessa. Lasten isä ilmestyy aika ajoin kuvioihin vaatimaan milloin mitäkin.
Just nyt oon vaan niin loppu. Haluisin vaan nukkua. Raivoan lapsille pienistä. Tänään jopa mietin, että miten vaan pääsisin tästä kaikesta pois
Mutta kun ei ole pakokeinoa. En ees tiedä miksi tämän kirjoitin. Oli vaan pakko päästä purkamaan. Vedän kaikille roolia, kukaan ei ole tajunnut miten poikki olen.
Just nyt oon vaan niin loppu. Haluisin vaan nukkua. Raivoan lapsille pienistä. Tänään jopa mietin, että miten vaan pääsisin tästä kaikesta pois