yh:äidit

• Viestiketjun aloittaja m ja kaks pikkuista poikaa
  • Ensimmäinen viesti
m kaks pikkuista poikaa
siis joo totta kai ollaan puhuttu yhteisitä säännöistä ja sovittu mut nainen kieltää mun lapsia tekemästä tiettyä juttua mut antaa oman\omien lapsien tehdä sen... siinä menee mul raja mun lapset ei saa tehdä mut sen saa??

onnellinen yksin
En kannata uusperhekuvioita. Vuosia ollut lasteni kanssa yksin. Seuraavan kerran katson miehiä kun viimeinenkin muuttaa pois kotoa mutta sittenhän on lapsenlapset ja taas ongelma

Alkuperäinen kirjoittaja m kaks pikkuista poikaa:
siis joo totta kai ollaan puhuttu yhteisitä säännöistä ja sovittu mut nainen kieltää mun lapsia tekemästä tiettyä juttua mut antaa oman\omien lapsien tehdä sen... siinä menee mul raja mun lapset ei saa tehdä mut sen saa??
Mutta jos olet sanonut että sun lapset ei saa tehdä jotain,niin eikai nainen voi sillon antaakkaan sun lasten tehdä..?
Hankalaa tästä näin puhua,kun ei tiedä minkä luokan asioista on kysymys.. Ihan jostain pikkujutuista vai isommista.

Seija
eli sulla ollut lapsillesi tiukempi kuri.. naisella omiin löysempi.
Oletko naisen kannalta miettinyt että hän on ehkä kunnioittanut niitä sun tiukkoja pelisääntöjä sun lapsiis,koska sinulla sellainen kasvatus heihin.. ja omalle piettänyt sen oman kurinsa?
Tajusitko mitä ajoin takaa?
Eli suurinpiirtein niin että jos sä et anna omien lastesi syödä jostain syystä esim pullaa, niin nainen on sitä kunnioittanut eikä ole antanut syödä pullaa.. mutta nainen omiin lapsiinsa ei ole aikaisemminkaan nähnyt mitään estettä mikseivät saisi syödä pullaa ja on antanut heidän syödä sitä.
Tottakai sun lapsillasi tämä varmasti harmittaa mutta ne olivat sääntösi..
Siksi ne yhteiset rajat on sovittava kunnolla. molempien joustettava, ei ainostaan sillä naisella tiukentaa omaa "kuriansa" vaan myös sulla antaa lapsillesi tiettyjä oikeuksia ja vapauksia

Tiina
olen seijan kanssa samoilla linjoilla!
Tästä varmaan yleisestikin suhteessa on kysymys, miten hyvin tämä asia saadaan pelaamaan.
Jos et ole valmis hölläämään omista kasvatuksistasi niin saat niin kauan sit ettiä naista jolla yhtä tiukka linja.

Onnea vain:)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja m ja kaks pikkuista poikaa:
kerranki sulta kunnollinen vastaus. joo sen kyl ymmärrän mut onkos se oikeasti niin että oma maa mansikka muu maa mustikka? ku itse ainakin pidän samat rajat "toisen lapselle ku omallekkin" ja taas monesti annan "eri vapauksia" ku omille lapsilleni sen takia ku ei ole oma
Jos yhtään sonni lukisit enemmän mun kirjoituksia, niin et väittäisi tuollaista soopaa mun kirjoittelusta.

Sitten kun sulle vastasin asiallisesti, niin siitäkin pitää vittuilla. Käy panemassa jotakin naista viikonloppuna, niin loppuu tuo kireys. :whistle: B)
:LOL: :flower:

Yhteistyössä