YGHN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Mies ilmoitti juuri että mennään sittenkin lauantaina yo-juhliin. Kun minä kysyin pariviikkoa sitten asiasta mies äänesti tyhjää, eli ei vastannut.

Nyt mun sitten pitäisi neljässä päivässä pesettää miehen puku (lähimpään pesulaan 60km), pidentää pojan lyhennetyt juhlahousut, hankkia lahja, laihtua 30kg ja ostaa mekko itselle. Kuopukselle sentään löytyy juhlakamppeet kaapista valmiinä.

Ja minä inhoan kauluspaidan silitystä. Ja pojalle pitäisi löytää uusi kraka -vanha jäi lyhyeksi.

kiitos että sain marmattaaa

et sentää provoa vai?
jos ei, niin älä hyvä ihminen toisen pukua ala pesettämään.

Itse ainakin selvisin tuon tapaisesta jutusta niin että menin yksiinäni. Mullahan näitä vermeitä riittää. No ostoksilla kävin kyllä ja ostin uuden puvun ITSeLLENI hä hää, kaunis leningi onkin,todella. Muuten tilaisuus oli ihan ok, mutta riivatun tylsiä ihmisiä. Jos kuitenkin lähdet tuohonh leikkiin (äijällähän olisi ollut aikaa pesettää vermeensä eikö, etukäteen),
niin lupaathan itsellesi että sai olla viimeinen kerta, ja osta itsellesi edes joku pikku palkinto tuosta hösäämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
et sentää provoa vai?
jos ei, niin älä hyvä ihminen toisen pukua ala pesettämään.

Itse ainakin selvisin tuon tapaisesta jutusta niin että menin yksiinäni. Mullahan näitä vermeitä riittää. No ostoksilla kävin kyllä ja ostin uuden puvun ITSeLLENI hä hää, kaunis leningi onkin,todella. Muuten tilaisuus oli ihan ok, mutta riivatun tylsiä ihmisiä. Jos kuitenkin lähdet tuohonh leikkiin (äijällähän olisi ollut aikaa pesettää vermeensä eikö, etukäteen),
niin lupaathan itsellesi että sai olla viimeinen kerta, ja osta itsellesi edes joku pikku palkinto tuosta hösäämisestä.

Yksin en viitsi lähteä kun kyseessä on miehen serkku.

Mä varmaan pesasen sen puvun käsin, en viitsi kahta reissua tehdä kaupunkiin mokoman takia. Jos menee piloille niin voi voi.

no ei kai niitä nyt käsin voi pesta ????
onko sinun sinne pakko itse mennä. Äijä menee kun on äijän sukulainen. Hävetköön itse itseänsä jos menee likaisessa puvussa.

Noista miesten pukuongelmista tuli mieleen joskus että naisilla on helppoa näissä_ heittää vain jonkin huivin tai laukulla peittelee tms, jos tahra sattuis olemaan juuri siinä puvussa jonka haluaa ottaa päälle. :) assertiivisuus on opeteltavissa oleva taito

Yhteistyössä