yaz pillereitten käyttäjät!

Mitä oireita teillä tullu?

Kuinka monella menny maha noista ihan sekasin? Menikö ohi, kun elimistö tottu? En haluis lopettaa näitä pillereitä, on selvästi parantanu mun mielialaa ja muutenkin tuntuu että, mulle justiisa sopiva pilleri merkki.
 
Professional Griefer
Jouduin ottaa Marvelonejen maahantuontikatkon seuraksena hätävaraksi nuo. Turposin silmissä, vatsa oli aivan sekasin ja muutenkin epämiellyttävä olo. Sen seurauksena lopetin kokonaan pillereitten käytön, ei sopinut mulle ollenkaan nuo. Tosin jos oikein muistan, iho-ongelmat ('hikinäppylät' ja mustapäät) hävisi kokonaan sen 4kk aikana.
 
"vieras"
Ei mennyt maha sekaisin, alussa oli rintojen turvotusta. Olen mielestäni nykyään paljon äkkipikaisempi (suutun herkemmin) luulen pillereiden vaikuttavan mielialaani.
 
ei mulla vaa
Syöny Yazeja nyt puolisen vuotta, ei ongelmia painon, mielialan tai turvotustenkaan kanssa. Toimii siis mulla. Maha oli sekaisin ekan listan ajan, sen jälkeen meni ohi sekin oire. Minä tykkään ja aion käyttää jatkossakin.
 
"maasika"
Mulla ollu nyt käytössä kohta puolivuotta, maha on aivan sekaisin ollut, vähitellen on alkanut helpottaa. Nyt vasta tajusin että mulla mitään laktoosi-intoleranssia ole..ne on nää pillerit.
 

Yhteistyössä