Yaz ja Yasmin pillerit!

  • Viestiketjun aloittaja Huoli??
  • Ensimmäinen viesti
"pajä"
Voin kanssa kertoa omasta kokemuksesta että kaksi vuotta söin yazeja ja mulle tuli krooninen sairaus huimaa, päätäsärkee, sydänhakkaa, kädet ja jalat tärisee jatkuvasti, ja kuvottava olo en siis suosittele kenellekkään! Itse olen töissä kuitenkin joka päivä ja kärsin oireista. Elämästäni on tullut helvettiä.... Mutta itseppä laitoin niitä kurkusta alas! :(
 
-Yasmin-
Viitaten vielä tuohon eiliseen ohjelmaan minkä katsoin.. Niin siellä oli juuri nämä kaksi merkkiä mustalla listalla. Lääkkeissä oli kaikista enemmän vaarallisia vaikuttavia aineta kuin esimerkiksi muissa yhdistelmäpillereissä. Jos jotakuta kiinnostaa niin areenalta varmaan löytyy vielä kyseinen ohjelma jos haluaa sitä katsoa. Raha oli myös suuressa puheen aiheessa. Sekä muut sivuvaikutukset ja se mikä on hämmästyttävää niin kaikki lääkärit ei riskeistä ole koskaan potilaalle puhunut. Joku lääkäri kertoin sanoneensa potilaalle riskeistä mutta potilaalla on kuulemma viimeinen sana päätöksen teossa. Mutta riskejä pitäisi painottaa minun kielestäni huomattavasti enemmän. Ja se mikä on minusta ihme.. Että miten ihmeessä suomessa saa vielä kyseisiä lääkkeitä edes määrätä potilaille. Tässä maassa kun kaikki on niin säännöstelty ja rajoitettu mahdollisimman turvalliseksi monessakin lääkkeessä ja muussakin niin miten niitä vielä syötetään ihmisille!!
 
Osta Yaz - https://euroclinix.net olen käyttänyt yazia yli kaksi vuotta, vuoto on vähentynyt puolella, menkat kestävät 3-5 päivään, ei mahakipuja eikä pahoinvointia ja selkäkivutkin vähentyneet. Eli ovat auttaneet paljon!! ovathan ne hintavia mutta moisesta helpotuksesta ja seksin aikaisesta suojasta se on kelpo hinta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä