Yasmineista turvotusta ja painontunnetta jaloissa?

• Viestiketjun aloittaja yx-elli
  • Ensimmäinen viesti
yx-elli
Aloittelin juuri toista laattaa Yasmineja, ja ensimmäiselläkin kerralla pari päivää syötyäni tuli turvotus ja painon tunne jalkoihin. No, ajattelin, että eihän se mitään, kyllä se tästä häviää, kun keho tottuu hormooniin, mutta taas sama juttu. Housu ovat kauhean tiukat, hyvä että jalkaan menee!!Tympäisee kyllä tosissaan!Jaloissa tuntuu myös semmoista pistelyä. Venyttely auttaa hieman, mutta ei poista tunnetta. Liikun paljon, ja työni on myös liikkuvaa. Eli olen jaloillani koko työpäivän.
Onko muilla ollut tällaisia oireita?Millä olette saaaneet tunteen pois, vai onko se vain lähtenyt?

Isla
Ei ainakaan minulla tullut mitään tuollaista 2 vuoden käytön aikana( kaikki muut vaivat sitten tulivatkin). Mene ihmeessä lääkärin, sillä tuo kuulostaa jo aika pahalta, ties mitä verisuoni tukoksia tms. voi seurata...

Namow
Minä en ehtinyt syödä samaisia pillereitä kun kaksi päivää.Sitten alkoi puutuminen vasemmassa kädessä.Ja seuraavana päivänä vasemmassa jalassa.Käsi ja jalka tuntuivat siis puutuneilta ja jalassa nimenomaan painontunnetta.Varsinkin pohkeessa.
Säikähdin kovasti ja menin päivystykseen;epäilivät veritulppaa/tukosta ja välittömästi Oulun sairalaan neurologiselle osastolle.Oulussa tekivät neurologoset testit ja verikokeita,kaikki oli kunnossa..Puutuminen meni ohi parissa viikossa.
En saanut mitään selvyyttä,että mistä tuo johtuisi.Joku lääkäri epäili,että niskoissa/selässä on hermo pinteessä ja sen takia puuduttaa.Minä taas epäilin pillereitä enkä ole sen jälkeen uskaltanut syödä niitä.
Käy varmuuden vuoksi lääkärissä ja sano,että olet aloittanut pillerit ja pyydä päästä verikokeisiin.
Ilmoittele miten käy! :)

Yhteistyössä