Yäk! Ja miten sitten tehtiinkään kun kiinnostus on yksipuolista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
ja sinä itse olet todellakin se, jota ei kiinnosta yhtään! Minä tiesin jo siitä kun työkaverini kertoivat, että töissä eräs minua vanhempi mies kuulemma luo pitkiä katseita perääni. Hän kysyi jo kerran hississä minulta mitä teen viikonloppuna, mutta koska vastasin, että töitä (vuorotyö) niin ei sitten jatkanut enempää. Eilen olimme työporukalla vapaa-ajalla illanvietossa ja sain sellaisia ehdotuksia, että huh huh.. Ja korostan, että mua oksettaa koko mies, ei kiinnosta tippaakaan vanha, isomahainen ällötys! Tilanteessa hiukan huonompi homma se, että hän on todellakin minua ylemmällä tasolla töissä. Seksuaalisen häirinnän rajoja ei ole mitenkään ylittänyt, koska töissä ei ole ehdotellut mitään.

No ompa kamalaa, ihastuuhan sitä vanhat ällöttävät isomahaisetkin. Jos töissä ja selvinpäin osaa käyttäytyä niin mikä siinä on vaikeaa? Olen ollut itse tilanteessa jossa työkaveri on ihastunut muhun, homma hoitui ihan siististi kun annoin ymmärtää että mulla on ihan muut intressit. Hyvät välit säilyi ilman sen suurempaa draamaa.

Oletko vapaa?
Jos et, niin sanot olevasi varattu eikä kiinnosta.
Jos olet, niin sanot olevasi varattu eikä kiinnosta.

Näillä on selvitty tähän asti.

Tätä miestä tuskin kiinnostaa se asia, että tietää mun olevan naimisissa, itsekin on naimisissa, mutta ilkeät kielet kertoivat hänen olevan eroamassa, on ollut ainakin kaksi kertaa jo naimisissa, joten hänen käsityksensä naimisissa olemisesta ehkä eroaa omastani.

No jos ei ymmärrä ettei kiinnosta niin anna sit roikkua kimpussa. Etsä oikein voi väkivaltaiseksikaan ruveta.
Kunhan vaan pysyt itse välinpitämättömänä mikä ei liene tuossa tilanteessa vaikeeta...

[QUOTE="vieras";22101949]No ompa kamalaa, ihastuuhan sitä vanhat ällöttävät isomahaisetkin. Jos töissä ja selvinpäin osaa käyttäytyä niin mikä siinä on vaikeaa? QUOTE]

mä kans mietin et mikä tossa nyt on niin vaikeaa ja hankalaa. mut sehän tässä tietty maksaa, et toi ihastuja on tietty joku lääkäri ellei peräti ylilääkäri ja se niin vietävästi imartelee hoitsukkaa et kärpäsestä on tullut pikku päässä härkänen. kuitenkin tollanen työpaikoilla ihastuminen ja ehdottelu koko hierarkain leveydeltä on arkipäivää ja vain elämää. siks noi lentiksen ohjeet on aina yhtä hyvät ja käytännös toimivat. siis suoraa puhetta vaan et ei kiinnosta. aivan sama mikä ihastujan käsitys on avioliitosta.sä tietty määrittelet vain oman moraalis ja toimit sen puitteissa.

Yhteistyössä