YÄK HELLE ja ötökät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Onko muita jotka ei viihdy tuolla helteessä ötököiden seassa???? Kävin äsken pyykit laittaa ulos kuivuun ja olihan ihan hirveesti mäkäräisiä ja ties mitä ja pihalaatat oli niin kuumat että varmaan paistuis munat siinä (jos joku mies munasillaan istuis....)

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Onko muita jotka ei viihdy tuolla helteessä ötököiden seassa???? Kävin äsken pyykit laittaa ulos kuivuun ja olihan ihan hirveesti mäkäräisiä ja ties mitä ja pihalaatat oli niin kuumat että varmaan paistuis munat siinä (jos joku mies munasillaan istuis....)

lämpö ihan jees B) mtta noi itikat. sääsket ja mäkäräiset :kieh: jalat on kuin kupatut ja kutiaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
perustetaan kerho...minusta 15 on ihan sopiva ulkolämpötila...

sama täällä. kaupungissa ei paljoa ötököitä ole, mutta onpa herkkua istua 28 asteen lämmössä kun muksu touhuaa hiekkalaatikolla. mua alkaa helle oksettaa helposti vaikka kuinka tankkaisin nestettä.

Ja mä muutun ihan sikakiukkuseks kuumalla.
Ja autossa istuminen |O Onneks on vielä musta autokin :headwall:
Varjossa nyt voi just ja just olla, mut voi taivas jos joutuu kävelee johonki. Onpas kivaa ku hiki valuu ja haisee pahalle ja vaatteet ahista ja ja ja

No mä asun rivarissa ja on ötököitä takapihalla. :o Mulle sopivin lämpötila on tollanen enintään 22 astetta.

Täällä kans yksi, joka kyllä odottaa aina kesäisiä ja lämpimiä ilmoja, mut sitten ku tulee ne helteet.. niin aargh... en jaksa olla yhtään pihalla kuumuudessa!!! Ja nuo ötökät.. yäk.. varsinkin hämähäkit ja muut ilettävät koppikset :( Ja tulen ihan kiukkuiseksi ku on hiki ja vaavi ei nuku ku on kuuma ja kaikkee...

no joo, ihanaa ku on kesä ja lämmin, ei saa valittaa =)

Liityn ehottomasti kerhoon. Mulla ihan tautinen ötökkäkammo, eilen meinasi itku päästä ja taju lähteä, kun saamarin punkki oli tarrannut vattaröllykkään! Hyi helvata :x Ja helle... yöööööhhh... Minä rakastan talvea.

Minä pelkään ampiaisia niin paljon että kohta en enää mene ulos. Itkua väännän kun niitä näkyy!!!
Kahtelen tässä googlesta että millä nuo pihan pensaat myrkyttäisi että ne ei tulisi ihan lähelle.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minä pelkään ampiaisia niin paljon että kohta en enää mene ulos. Itkua väännän kun niitä näkyy!!!
Kahtelen tässä googlesta että millä nuo pihan pensaat myrkyttäisi että ne ei tulisi ihan lähelle.
Me asutaan rivarissa ja meidän terassilla ja pihalla viihtyy ampiaiset liiankin hyvin.Inhottavia!Mä juoksen heti,kun vähänkin pörisee,ja mies sitten nauraa,et se oli kärpänen..Ja arvaa vaan,oppivatko lapsetkin nyt sit pelkäämään niitä.Oon yrittäny hillitä itteni,mut ei voi mitään

:ashamed:

Enpä minäkään kesästä välitä. Kuumuus ja itikat tekevät kesästä ikävän. Kauhea kuumuus saa mut vain pahalle päälle. Ei tee mieli mennä edes ulos kun ovella lehahtaa jo hirveä kuumuus vastaan. Enkä ole ollenkaan rantaihminen. En voisi kuvitellakaan pötköttäväni auringon käristämänä rannalla.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
(jos joku mies munasillaan istuis....)

en haluais edes kokeilla että miten käy :D

Ai sä oot mies, luin just profiilista. Kyllä sä voit tulla meille kokeilemaan. :whistle: Voin ottaa kylmää vettä sit ämpäriin siihen viereen ja ku alkaa käry nousta niin huitasen sen sit jäähykkeeks. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja palmolive:
Enpä minäkään kesästä välitä. Kuumuus ja itikat tekevät kesästä ikävän. Kauhea kuumuus saa mut vain pahalle päälle. Ei tee mieli mennä edes ulos kun ovella lehahtaa jo hirveä kuumuus vastaan. Enkä ole ollenkaan rantaihminen. En voisi kuvitellakaan pötköttäväni auringon käristämänä rannalla.

Mä en kyl kans ota aurinkoo. En ikinä. Se on ihan tyhmää maata jossain helteessä monta tuntia. :headwall:

Yhteistyössä