ällötysahmatti
Hyi että on huono olo!! Olenkohan ihan sekaisin, kun en vaan pystynyt lopettaa ennen kuin pussi oli tyhjä, vaikkei edes tehnyt mieli enää :/ Juu eipä tarvitse tähän talouteen ostaa enää karkkia..
Ja mulle salmiakkeja |OVoi vitsit oispa mullakin irttareita iso pussi... hmm. pehmeitä ja suklaisia...
No sekin tässä vielä lisää ärsytystä, että se 200g ei edes oikeastaan ole "iso pussi", kun ne itse irtispussit on sellaisia säkkejä niin tuo määrä peittää juuri pohjan! Varmasti ihan tarkoituksella tehty niin isoiksi, että sitten tällaiset urpot, joilla ei ole yhtään itsehillintää, voisivat kahmia niitä huomaamatta järjettömät määrät.Voi vitsit oispa mullakin irttareita iso pussi... hmm. pehmeitä ja suklaisia...
Kiitos lohdutuksesta Jotenkin vaan nyt kun olen yrittänyt muutamaa kiloa laihduttaa niin mielessä pyörii vain ne mielettömät kalorimäärät...Alkuperäinen kirjoittaja Mässäy;29488129:200g?! Syöpä pari kiloa, niin katellaan sitte uudestaan
Olen huomannut ihan saman!Vähän offtopic, mutta eikö ennen tuommoinen 200gramman makeispussi ollut ns. iso pussi?
Nykyään pidetään ihan normaaleina niitä puolen kilon pusseja ja kiskotaan yhdeltä istumalta kitaan.