Yäks, menin sitten popsimaan 200g irtokarkkeja yhdellä kertaa :S

• Viestiketjun aloittaja ällötysahmatti
  • Ensimmäinen viesti
ällötysahmatti
Hyi että on huono olo!! Olenkohan ihan sekaisin, kun en vaan pystynyt lopettaa ennen kuin pussi oli tyhjä, vaikkei edes tehnyt mieli enää :/ Juu eipä tarvitse tähän talouteen ostaa enää karkkia..

"aapee"
Voi vitsit oispa mullakin irttareita iso pussi... hmm. pehmeitä ja suklaisia... :p
No sekin tässä vielä lisää ärsytystä, että se 200g ei edes oikeastaan ole "iso pussi", kun ne itse irtispussit on sellaisia säkkejä niin tuo määrä peittää juuri pohjan! Varmasti ihan tarkoituksella tehty niin isoiksi, että sitten tällaiset urpot, joilla ei ole yhtään itsehillintää, voisivat kahmia niitä huomaamatta järjettömät määrät.

"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Mässäy;29488129:
200g?! :D Syöpä pari kiloa, niin katellaan sitte uudestaan :)
Kiitos lohdutuksesta :) Jotenkin vaan nyt kun olen yrittänyt muutamaa kiloa laihduttaa niin mielessä pyörii vain ne mielettömät kalorimäärät...

kfkfkf
Irtokarkeissa on noin 400 kcal/100g :D

Ei se nyt aapee tuohon kaadu sun laihis, tämä oli vain yksi päivä, huomenna taas ruotuun :)

Apua, jopa 2 KILOA karkkia? Luulis et tulee huono olo jo aiemmin, siinä on kuitenkin 8000 kcal :D maistuuko samana päivänä sit ruokaa enää ollenkaan?

mässäy
No ehkä vähän liiotteiln, mutta oma isäntä on kyllä sillanen että ostaa miten ison pussillisen tahansa, esim 1kg, niin syö kyllä kaiken yhtenä päivänä tai viimeistään seuraavana :D Itsellä säilyy vähän paremmin, vaikka olen meistä se pahempi mörssäri..

ftgj
Vähän offtopic, mutta eikö ennen tuommoinen 200gramman makeispussi ollut ns. iso pussi?

Nykyään pidetään ihan normaaleina niitä puolen kilon pusseja ja kiskotaan yhdeltä istumalta kitaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Vähän offtopic, mutta eikö ennen tuommoinen 200gramman makeispussi ollut ns. iso pussi?

Nykyään pidetään ihan normaaleina niitä puolen kilon pusseja ja kiskotaan yhdeltä istumalta kitaan.
Olen huomannut ihan saman!

350g/säkki! Ihan kamala määrä! Sais olla pienemmissä säkeissä, ettei ihmiset ajattele että se on normaalia vetästä tollanen säkki!:kieh:

juuh
no eihän 200 g nykyään ole edes paljon. Ennen karkit olivat paljon pienempiä kooltaan niin niitä söi vähemän. lapsena sellainen pikkuriikkinen pussi oli iso ja siinä oli monta karkkia, mutta ne olivat pieniä.
Mekin syödää puoli kiloa keveästi miehen kanssa kahteen ihmiseen.

Yhteistyössä