Xylitol-purukumin tajuton hiilaripitoisuus!

  • Viestiketjun aloittaja karppari
  • Ensimmäinen viesti
karppari
Huh huh. Olen pitänyt purkkaa harmittomana mässynä, jota voi makeanhimoon pureskella. Mutta hiilihydraatteja näyttäisi olevan 70g/100g : /

Pieni pussi (30g, 15 purkkatyynyä) menee helposti päivässä.
 
Sangria
juu, niissä on paljon. mä olen mässyttänyt niitä olikos ne jotain nelly tai jotain sellaista niitä salmiakki karkkeja, niissä hiilareita 8g/100g ja ne on aivan tosi hyviäkin
 
aaapeee
[QUOTE="vieras";22545252]No niinhän se onkin. Kannaataako vouhkata jostain xylitol -purkasta :D Jessus, pienet on murheet, ole siitä onnellinen.[/QUOTE]

Ja sä et näköjään tästä aiheesta tajua mitään :hug: Totta hitossa joutuu vähän miettimään että syökö sitä 20g hiilareita päivässä jostain purukumista vai ihan "oikeasta" ruuasta tai herkusta. Kun siis hiilareita laskeskelen.

Oletko ikinä joutunut laihduttamaan? Vai onko elämässäsi vain niin suuria ongelmia ettet tällaiseen asiaan pysty panostamaan?
 
aaapeeeee
Alkuperäinen kirjoittaja Sanansyöjä;22545292:
Otathan huomioon, ettet kuitenkaan niele sitä purkkaa. Pitäis jotenkin laskea vaan se mitä siitä irtoo.
No tätä mä mietin. Mutta millä sen saisi selville? Vai irtoaako/liukeneeko siitä tuon verran niitä hiilareita mitä ravintoainetaulukossa ilmoittavat?
:(
 
Piti oikein tutkia asiaa, mut en kyllä löytänyt tietoa. Pakkotoiston sivuilla joku veikkailee näin: "Tietoa ei ole, mutta veikkaisin että kaikki kalorit on siinä "kuoressa" ja sisältö on vaan massaa joka ei sula, eikä sillä ole ravintoarvoa. Eli siinä vaiheessa kun purkka ei enää maistu, on kalorit jo kierrossa. " Toi kuulostaa kyllä aika loogiselta...
 
Mitä jos edelleen vain söisit sen täysxylitol purkan ruuan päätteeks koska se todella on hyväksi. En tosin tajua miks sitä pitäis 15 palaa päivässä mussuttaa mutta en sitäkään kyllä tajua että joku oikeesti kuvittelee laihduttamisensa olevan siitä kiinni.
 
Voi sokeri...... voi hiilari.... voi laksatiivi.....



15 purkkaa sais mut ainakin pieremään vallan tavattomasti :D


Menetteköhän te karpit hiukan liian pitkälle joskus? Ihan oikeasti?
Ei sitä millään voi jättää kaikkea hiilaria pois, eihän?
Eikö tuosta mielettömästä laskemisesta tule stressi?

Ja ihan vain hyvällä kyselen, en ollenkaan kaiva verta nenästäni.
 

Yhteistyössä