T-paita ja alkkarit... Tartun sua kädestä ja vedän lähemmäksi... Olet ihanan seksikäs isossa paidassasi. Onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset? Tumma vai vaalea? Minä ristiverinen... 176cm ja 85kg...
Vaaleat, keskipitkät. Taitaa jo pöksyissä olla tungosta. Kai niitä saa vähän tunnustella. Tuntuis aika mageelta, taidan päästää näitä vähän tuulettumaan ja hierontaan.
Tässähän alkaa olla kuumat paikat. Voisit vähän muutakin kun tissiä. Minä taidan ottaa sinut hierontaan ainakin pallit näyttää kaipaavan kosketusta ,ovat kovin kireällä, niinhän tuo varsikin.
Hyväilen tissiä toisella kädellä... Toinen käsi hivuttautuu alemmas... Kohti pimppiä... Hyväilen sitä... Alat olla märkä... Ihanan tuntoinen Pimppi sinulla, ihanan pulleat huulet... Työnnän sormeni hitaasti sisään... Kaluni on jo ihan kovana ja kiimatippa ilmestyy terskan päähän kun hyväilet...
Taidanpa nuolaista tuon kiimatipan mutta työntele sormiasi kolossa, se tekee gutaa. Otan kalun reilusti käteeni ja runkkaan pikkuisen reilummin että pääset fiilikseen. Mulla alkaa olla jo aika herkässä.
Uuh... Tekee hyvää... Nain sormillani sinua ja imen nänniä... Runkkaat ihanasti... Haluaisin tissien väliin ja ottaisit suuhun välillä... Lirputan klittaasi ja alat väristä...
OOH olisi kiva nuolla märkää vittuasi.Muta se nuoleminen olisi sittenki jotakin.kyllä tun tuisi kivalta poäästä nuolemaan kunnon märkää
aaaaaaaahhh muuta en tarvitsdikaan???