XL blogeja linkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TÄSSÄ"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kappastakappas, avasin juuri nuo kaikki blogit välilehtiin ja huomasin että siellä on näistä yhdessä jo postaus valitusta täynnä siitä kuinka heitä haukutaan läskeiksi yms... Jokainen valitsee itse oman tiensä, mutta terveydestä täytyy kyllä huolehtia itse kullakin..

Eikä tämä anna meitsin ees kirjautua sisälle, ihan kohta kilahtaa tää harmailu!

hoh, menipä vähä arvuutteluks että mistähän blogista löytää tuon tekstin, oisitpa voinu vaikka linkin heittää ni ei ois tarvinnu jokaista selata läpi.. jos tästä fffirstclassticket.blogspot.com/2012/04/vinkuheinat-ja-ihrapossut.html postauksesta puhut niin käsitin sen kyllä niin että ei se kirjottaja valita haukkumisesta, vai tajusinko koko tekstin ihan väärin ? en kyllä oikein noita blogeja lue niin en sit tiedä

mulla ei oo moneen päivään onnistunu kirjautuminen tänne, on varmaa joku valtakunnallinen vika taas

Ja ketut, läskejähän nuo on kaikki ja aika sokea saa olla, jos ei sitä huomaa. Missä sitten menee xl-koon raja, jos nuo eivät muka ole isoja?

Tässä on nyt varmaan tarkoitettu sitä, että suurin osa on paljon isompia, kuin xl-kokoisia. Koko xl ei edes ole mikään lihavan ihmisen koko, sillä mun bmi on vajaa 25=normaalipaino ja monesti ostan XL:ää. Tuo "XL elämää" on ehkä ainut, joka mahtuu XL:ään.

http://hardtobenainen.blogspot.com/

Tuossapa on yksi, eksyin sivuille blogilistan kautta. Kuvia ei kyllä näytä neitosesta olevan, mutta on ainakin ilmeisesti ollunna XL kokoa ekan postaaksensa perusteella.

Herätkää nyt herranjumala ja katsokaa peiliin!!! Haluatteko te lapsienne elävän samanlaisen elämän?? Haluatteko te itse kuolla liian nuorena tai olla vaivaisia lopun elämäänne?! Ja joo tiedän lässynlässyn "minun verenpaineeni ja kolesterolini ja kaikki ovat täysin kunnossa! Minua ei vaivaa yhtään mikään! (vielä..) Olen täysin tyytyväinen ulkonäkööni tällä tavalla!!"

Herätkää nyt herranjumala ja katsokaa peiliin!!! Haluatteko te lapsienne elävän samanlaisen elämän?? Haluatteko te itse kuolla liian nuorena tai olla vaivaisia lopun elämäänne?! Ja joo tiedän lässynlässyn "minun verenpaineeni ja kolesterolini ja kaikki ovat täysin kunnossa! Minua ei vaivaa yhtään mikään! (vielä..) Olen täysin tyytyväinen ulkonäkööni tällä tavalla!!"

Porkkanaankin voi tukehtua :-) Voitko kuvitella, että he ehkä oikeasti ovat tyytyväisiä ulkonäköönsä?

Yhteistyössä