XL blogeja linkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "TÄSSÄ"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"TÄSSÄ"

Vieras
plus kokoisten vaate ja muoti blogeja tässänäin:

More To Love!

Nooran Elämää

first class ticket

XL Elämää

Värikäs Elämäni

nämä löysin blogi listauksesta kun joku täällä kysyi, pika katselmuksella omia suosikkejani ehkä nooranelämää sekä ehkä fffirstclassticket, moretolove liian kaupalliseksi mennyt omaan makuuni. kaikissa blogeissa paljon vaate-kirjoituksia ja rehevää muotia. (laitoin uuteen keskusteluun kun edellinen katosi???)

jos on lisää niin laittakaa linkkejä!!

omia suosikkejani on tuossa värikäs elämäni ja nooran elämää. sitten lisäksi seuraan tätä blogia joka myöskin on yksi suosikeistani: http://bunnymode.blogspot.com/

oon lukenu tämmöstä blogia http://tyyliametsastamassa.indiedays.com/ mutta viime aikoina blogin tyyli on kärsinyt. krjoittaa harvemmi ja enemmän mainostamisen makuaki joissain teksteissä vai johtuisko toi tunne vaa siitä kun on indiedaysin alla?

Alkuperäinen kirjoittaja täsä;26131650:
oon lukenu tämmöstä blogia Tyyliä metsästämässä mutta viime aikoina blogin tyyli on kärsinyt. krjoittaa harvemmi ja enemmän mainostamisen makuaki joissain teksteissä vai johtuisko toi tunne vaa siitä kun on indiedaysin alla?

En tykkää tästä blogista ollenkaan, Veeran tyyli ei iske, vaatteissa tai tekstinsuoltamisessa. Mainostamista on paljon, mutta niin on kaikissa indiedaysin blogeissa.

Ite tykkään Moretolovesta. Siellä myös mainoksia, mutta tytöt vaikuttavat mukavilta.

Oon nyt lukenut noita kaikkia, mut jotenkin tykkään tuon Värikäs Elämäni blogin kirjoittajan tyylistä. Tuli väkisinkin hymy huulille vaikka ollu aika paska päivä

heh tämä topic mainittu firstclassticketissä kirjoituksessa, bloggaajat tainneet huomata tämän keskustelun=D Värikäs elämäni ei näy mullekaa.. mullakin on blogi mutta en viitsi siitä linkkiä laittaa, olen L-kokoinen, en XL. bloggerissa ainakin minul näkyypi tietoja mistä linkistä sinne tulee ihmisiä,nämä Kaksplus-linkit varmasti näkyy myös noilla yllämainituilla bloggaajilla 8-))

värikäs elämäni bloggaaja on taas takas business!!!! en vaan tiedä kannattaako tänne linkata uutta kun sitten nuo kaikenmaailman kusipäät saa sen uuden osotteen!!

Yhteistyössä