xbox kinect

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähemmän älykäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähemmän älykäs

Vieras
ajattelin tässä, että tän voisin hankkia wiin ja wiiun lisäksi. Vinkkejä, mitä pitää ottaa huomioon?
Olen vähän googletellut ja se sai enemmänkin hämilleen. Siis jos minulla on läppäri käytössä, voinko ostaa pelkän "kinect-osan" vai pitääkö olla aina konsoli?

Ja näkyy olevan erilaisia paketteja (siis erilaisia pelejä), niistä tietoa kenelläkään. Tulis noin 10 v. ja isommille tytöille.

Itse en mitään näistä pelihommista tajua, lähinnä maksajan roolissa.

Kiitos Data. Sitten mietin vielä, että kun meillä on jo molemmissa telkuissa konsoli kiinni, niin joutuukohan niistä sitten piuhoja irrotteleen, vaiko mahtuukohan ne yhtä aikaa? (Mies hoitaa nää virittelyt). Vai pitäiskö kolman telkku pirttiin tuoda. (Wii on vanhassa, ilman saadussa telkussa ja wiiu litteässä kiinni).

Nyt olis vapaapäivä ja olis aikaa kävästä kaupungissa ostoksilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vähemmän älykäs;28311550:
Kiitos Data. Sitten mietin vielä, että kun meillä on jo molemmissa telkuissa konsoli kiinni, niin joutuukohan niistä sitten piuhoja irrotteleen, vaiko mahtuukohan ne yhtä aikaa? (Mies hoitaa nää virittelyt). Vai pitäiskö kolman telkku pirttiin tuoda. (Wii on vanhassa, ilman saadussa telkussa ja wiiu litteässä kiinni).

Nyt olis vapaapäivä ja olis aikaa kävästä kaupungissa ostoksilla.

Riippuu televisiosta monta paikkaa siinä on. Xbox ehdottomasti litteään, siinä on parempi kuva. En muista tuosta konsolista suoraan oliko siinä useampi vaihtoehto kiinnittää, mutta jos on niin hdmi on paras. En tiedä tuleeko kaapeli mukana.