X-ADVENTURE TWINCO tuplat. kokemuksia

Selkävikaiselle erittäin hyvät!!!! Ja tietty muillekkin :D Pois en enää vaihtais. Kyllä on ollu käytössä niin parhaat ettei vertoja vetele Brion Twinetet eikä Emmaljungan Twin Ceroxit... Kokeiltu on!
Kevyet työntää ja kääntää, pieneen tilaan menee, väliseinä hyvä, kapeat yms. listaa voi jatkaa loputtomiin :D
 
Työntöaisa on todella korkea, ei säädettävissä. Etupyörät jää lumessa jumiin, joutuu vetelemään edestakaisin, että saa kärryt liikkeelle. Meillä nyt Emmaljunga twin ceroxit ja paljon paremmat työntää, heittoaisa ja ihana jousitus!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:52 IllanHämy kirjoitti:
kiva kuulla. mietin et ostas semmoset. =) onko se työntöaisan korkeus säädettävissä, kun oon aika lyhyt(156cm), et mietin saiskos sitä sopivan kokoiseksi mulle? ja mahtuukohan autoon, joka ei ole farmari? =)
heh, oot täysin samanmittainen kuin minä! ja juuri äsken etsin tietoa x-adventure rattaista, kun luulen että meille on tulossa toinen muksu :) niitä(rattaita) ei näytä suomessa olevan myynnissä kuin käytettynä...vai onko muuta tietoo?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 15:47 noora kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 14:52 IllanHämy kirjoitti:
kiva kuulla. mietin et ostas semmoset. =) onko se työntöaisan korkeus säädettävissä, kun oon aika lyhyt(156cm), et mietin saiskos sitä sopivan kokoiseksi mulle? ja mahtuukohan autoon, joka ei ole farmari? =)
heh, oot täysin samanmittainen kuin minä! ja juuri äsken etsin tietoa x-adventure rattaista, kun luulen että meille on tulossa toinen muksu :) niitä(rattaita) ei näytä suomessa olevan myynnissä kuin käytettynä...vai onko muuta tietoo?
aika hyvä sattuma.. ;) tietääkseni ei oo ku käytettyjä suomesta saatavilla.
 

Yhteistyössä