WUHUU! 28" jalassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Että voi olla mieli iloinen ja aamu alkaa mukavasti, kun mahduinkin farkkuihin joita en ole vuosiin pystynyt käyttämään. Onneks en oo kaikkia liian pieniä farkkuja heivannut kierrätykseen.

Mitäs noille nyt isoille farkuille kuuluu tehdä: jätetäänkö ne "repsahdusfarkuiksi" jonnekin tulevaisuuteen...
 

Yhteistyössä