WTH??!!???

siis miten voi olla mahdollista,että meitä on täällä keskustelupalstalla 3 betty-nimim.(mustana)???siis mä,joku toinen Betty ja sit betty(pienellä)...aloin vaan kattomaan noita mun viestejä,et mihinkä oon kirjotellu,niin aikasemmat on kadonnut,ja sit yhtäkkiä siellä on jossain keskenmeno,ja raskaus-"osastolla" muka mun kirjotuksia...että mitäääh?? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :/ :/

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Ne on kai niitä harmaana kirjottaineita, joiden nikit muuttui uudistuksen myötä arkistoihin mustiksi, kun vaan täällä mitäs nyt-palstalla voi enää kirjottaa kirjautumatta.
eli miten nyt jatkossa,pystynkö mä vaan käyttään tätä mustaa nikkiä,vai?*tolloko oon...^* :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Betty:
Ne on kai niitä harmaana kirjottaineita, joiden nikit muuttui uudistuksen myötä arkistoihin mustiksi, kun vaan täällä mitäs nyt-palstalla voi enää kirjottaa kirjautumatta.
eli miten nyt jatkossa,pystynkö mä vaan käyttään tätä mustaa nikkiä,vai?*tolloko oon...^* :xmas:
Tottakai pystyt. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Tottakai pystyt. =)
eli ei pitäisi tulla enää lisää yllätyksiä,et oisin muka kirjotellu;)...piti kyllä hetken aikaa miettiä,et hetkonen,mitäs helkkaria sitä on tullut sekoiltua täällä :D :D :D :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Tottakai pystyt. =)
eli ei pitäisi tulla enää lisää yllätyksiä,et oisin muka kirjotellu;)...piti kyllä hetken aikaa miettiä,et hetkonen,mitäs helkkaria sitä on tullut sekoiltua täällä :D :D :D :whistle: ;)
Ei tule. :D

Yhteistyössä