WTF!!!!!

Gluteus maximus
Minäkin ennen olin siinä uskossa, että kallis olisi jotenkin parempaa, mutta kyllä Lidlissä ihan laatutavaraa on. Toki ei mitenkään kauhean halpaa sielläkään.
 
No tuohan on päivänselvä asia :D

Tottakai se valion pakkaama maito on kalliimpana muualta ostettuna paljon terveellisempää kuin lidlistä ostettuna :whistle:
Puhumattakaan muista tuotteista..


muistuipa mieleen viime joulu, siis vuos sitten,kun alesta tilasin kengät Sällille, niin joku ne haukkui huonoiks, kun maksoivat vaan kympin, nääs kun aleen menevistä tuotteista aina poistetaan jotain osia, ni ei ne ole samanlaiset kuin normaalihinnalla (50? ) ostetut :saint:
 
Vieras
Hah hah..ihan yhtä hyvää tavaraa voi saada halvemmistakin kaupoista. Tosin jotkut tuotteet sitten oikeesti on huonompilaatuisia..mut ne on yleensä sit niitä tuotteita, joita meillä ei tarvita.
Kirpparien suurkuluttaja olen minäkin ja hyviä löytöjä on sieltä tullut. Paljon halvemmalla kuin "oikeesta" kaupasta:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
No tuohan on päivänselvä asia :D

Tottakai se valion pakkaama maito on kalliimpana muualta ostettuna paljon terveellisempää kuin lidlistä ostettuna :whistle:
Puhumattakaan muista tuotteista..


muistuipa mieleen viime joulu, siis vuos sitten,kun alesta tilasin kengät Sällille, niin joku ne haukkui huonoiks, kun maksoivat vaan kympin, nääs kun aleen menevistä tuotteista aina poistetaan jotain osia, ni ei ne ole samanlaiset kuin normaalihinnalla (50? ) ostetut :saint:
Toi on käsittämätön tapa ajatella.. Mä oon ainakin ihan onnessani, jos teen halvalla jonkun löydön!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Sun ystäväsi käyttää sitten vain reimateckiä ym juppituotteita :xmas:
Mun lapsilla on Reimaa ja tekkiä, ja siltikin käyn Lidlissä =)
Siellähän on aika paljon täysin samoja tuotteita kuin muuallakin, mutta omalla tuotemerkillä, ja edullisemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
muistuipa mieleen viime joulu, siis vuos sitten,kun alesta tilasin kengät Sällille, niin joku ne haukkui huonoiks, kun maksoivat vaan kympin, nääs kun aleen menevistä tuotteista aina poistetaan jotain osia, ni ei ne ole samanlaiset kuin normaalihinnalla (50? ) ostetut :saint:
Juu, mun viime keväänä ostamat Vikingin goret (molemmille lapsille) ei voi olla hyvät kun ne maksoi vaan 20 euroa pari. Halvalla ei voi saada hyviä talvikenkiä. Tismalleen samat kengät maksaa nyt sen 80? ja ne taas on loistavat. Tätä mieltä on eräs tuttuni :headwall: .
Mä oon varmaan tyhmä tai jotain, mutta en oo huomannut että esim. tytön 30? alennusmyynti-Remu olisi yhtään sen surkeampi kuin pojan täyteen hintaan hankittu samanlainen haalari :D.
 
Mutta tää on kyllä aika hyvä... Mun yks kaveri tuumas mulle ku sanoin että lidlissä olis hedelmät puoleen hintaan, pitäs käydä ostamassa... Ja mistäköhän maasta neki sinne tulee ?? hän varmaan ostaa kotimaisia appelsiinejä... :whistle:
 

Yhteistyössä