WTF! Terveydenhoitaja ei kirjoittanut sairaslomaa koska käyn terveysasemalla kuulemma liian usein...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Mulla alkoi vatsatautiin viittaavat oireet jo viime viikonloppuna. Sinnitteli töissä maanantain ja tiistain. Keskiviikon vastaisena yönä oksensin ja ripuloin.

Keskiviikkona kävin terveydenhoitajan vastaanotolla ja hän olisi kirjoittanut sairaslomaa loppuviikon mutta sovittiin kuitenkin, että tulen tarvittaessa perjantaina uudelleen ja tarkistetaan vointi viikonloppua vasten.

Oksentelu ja ripulointi on loppunut mutta yöllä oli vähän lämpöä.

Sain ajan terveydenhoitajalle 13.15. Hän ei kirjoittanut sairaslomaa koska käyn siellä kuulemma liian usein. Olen viimeksi käynyt marraskuussa selkäni takia ja ihan lääkärin vastaanotolla joka kirjoitti kolme päivää sairaslomaa.

Meillä töissä tarvitaan joka päivästä todistus niin tottakai menen sinne aina kun tarve vaatii.

Syksyllä kävin neljän viikon aikana useamman kerran flunssan, poskiontelotulehduksen, keuhkoputkentulehduksen ym. takia. Silloin en edes tarvinnut sairaslomaa koska en ollut työssä.

Olen aivan raivona!!!

Joo...niitä joitain löytyy jotka on aina sairaslomalla. Pakko siinä on jossain välissä puuttua jatkuviin sairaslomiin. Sinun tilanteestasi en tiedä, mut meillä ainakin just nyt päätettiin ryhdistäytyä ja tentata tarkemmin jatkuvasti saikkua hakevia.

Alkuperäinen kirjoittaja terkka:
Joo...niitä joitain löytyy jotka on aina sairaslomalla. Pakko siinä on jossain välissä puuttua jatkuviin sairaslomiin. Sinun tilanteestasi en tiedä, mut meillä ainakin just nyt päätettiin ryhdistäytyä ja tentata tarkemmin jatkuvasti saikkua hakevia.

No mä en ole jatkuvasti sairaslomalla. Sehän tässä ihmetyttääkin.

ehkä pieni epäilys että fuskaat. Esim joillakin sl-lappuja näkyy koneella järjettömiä määriä, näihin on syytä puuttua. Myöskään pienehkö lämpö yöllä ei välttämättä ole varsin sopiva syyksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehkä pieni epäilys että fuskaat. Esim joillakin sl-lappuja näkyy koneella järjettömiä määriä, näihin on syytä puuttua. Myöskään pienehkö lämpö yöllä ei välttämättä ole varsin sopiva syyksi.

Pyysin vastaanotosta listauksen käynneistäni ja ne mainitsinkin tuossa avauksessani. En mitenkään saa niistä järjettömiä määriä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei se lämpökään ole mikään vaatimus että sairaslomaa voi antaa. Olen sairaana kotona ja mulle ei nouse lämpöä. Kerran kymmenessä vuodessa. Mutta se ei tarkoita ettenkö olisi kipeä.

alkaa vituttaa ku lukee miten ihmisille vaan vittuillaan ku toiset menee hakemaan apua! huom, joskus kuume ja flunssakin voi ennakoida jotain huomattavasti vakavampaa eikä kaikki valita turhasta vitun idiootit. sairaslomaa ei saa pyytää, apua ei saa pyytää, ei saa mennä terveysasemalle tekemään lisää jonoja... sitten kun jollain on jotain kysyttävää tai sanottavaa ni vastaus on vaan vittuilua tai "ota burana". tarviiko tollasia paskalaitoksia yleensä ollakaan jos niissä ei riitä aika potilasjonojen purkamiseen ja potilaiden hoitamiseen vaan pitää käyttää aika "niihin muihinkin hommiin (jotka ovat potilaiden hoitamisen ohella??)" mikä vittu on terveydenhoitajien ja terveyskeskuslääkäreiden työnkuva nykyään??!?! haistakaa kaikki peräaukko.

Yhteistyössä