Wow mikä talo!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keittiöön asti jaksoin laiskana rullailla, sitten pistin kiinni.

Ei sitten pätkääkään minun tyyliseni, vaikkakin isolla rahalla ja vauraudella rakennettu, sitä en kiellä.

Edit: pakko lisätä sen verran, että en tokikaan automaattisesti tuomitse kaikkia isoja ja hulppeita taloja toivottomiksi mausoleumeiksi, kivahan omantyylisessä palatsissa olisi patsastella jos vain kannikat sen kestäisivät. Tämä nimenomainen talo nyt vain ei saanut minussa minkäänlaisia positiivisia viboja aikaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ankeuden huippu!! :x

Tääh??? Miten toi yltäkylläys ja vauraus voi olla kestään ankeeta??

Ankeeta on joku hikinen mummonmökki, toi on luxusta kyllä mun mielestä!

En puutu tuohon mummonmökin ankeuteen, koska mulle sellanen ei ole sitä..
Mutta ankeus varmaan tarkotti tässä tapauksessa "liian steriä" ja "hengetöntä"...
Ainakin niin mä sen käsitin.

Nimenomaan hengetön. Ei raha kodikkuutta tuo, vaan ihan muut asiat.
Tosta tuli mieleen vaan joku kirjasto tai koulu yms. Ei kiva.
:|

Mies alko nauramaan tota:
Turvallisuus/Hälytin:

huippuluokan hälytysjärjestelmä, talossa 14 liiketunnistinta, 18 palotunnistinta,
6 lasinrikkotunnistinta, vesivuototunnistimet, ovi- ja kuorisuojaus, led-varoitusvalot
ja tarrat ikkunoissa, ovissa magneettitunnistimet, kulunvalvonta, turvalukitus.
Robottipuhelin soittaa heti omistajille, vartiointiliikkeelle tms. halutuille
3 kpl huipputehokkaita ulkosireeneitä, varoituskyltit ulkona
Liiketunnistimet ulkona sytyttävät valot jos joku liikkuu pihalla, tieto omistajille heti
kameravalmius, kaikki tilat suojattu, myös varastot.
Käyttönäppäimistö helppokäyttöinen, kaikkien kulkuovien vieressä

Huvittavaa kyllä on :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mies alko nauramaan tota:
Turvallisuus/Hälytin:

huippuluokan hälytysjärjestelmä, talossa 14 liiketunnistinta, 18 palotunnistinta,
6 lasinrikkotunnistinta, vesivuototunnistimet, ovi- ja kuorisuojaus, led-varoitusvalot
ja tarrat ikkunoissa, ovissa magneettitunnistimet, kulunvalvonta, turvalukitus.
Robottipuhelin soittaa heti omistajille, vartiointiliikkeelle tms. halutuille
3 kpl huipputehokkaita ulkosireeneitä, varoituskyltit ulkona
Liiketunnistimet ulkona sytyttävät valot jos joku liikkuu pihalla, tieto omistajille heti
kameravalmius, kaikki tilat suojattu, myös varastot.
Käyttönäppäimistö helppokäyttöinen, kaikkien kulkuovien vieressä

Huvittavaa kyllä on :laugh:

joo ja mitä siitä takasta luki, kestää atomisodan??? häh, on pikkuisen niínkuin rahalla pröystäilty... mut no kestääpähän ainakin takka sen atomisodan, tuskin siitä ihmisiä jääkään henkiin...

Kateellisia ootte! Jos on varaa tehdä ja asua tuossa kait pitää turvallisuuskin olla taattu.
Itse en pojan kanssa kaksin tarvitse noin isoa, pelottais!
Aikoinaan kuitenkin ison perheen kanssa olisi mennyt, mutta siltikin huoneita liikaa.
Jos olisi pienmmässä mittakaavassa, tykkäisin. Kylpyhuoneessakin harmaat pyyhkeet kuten mulla, harmaata ja mustaa!
Oikein tyylikäs ja asukkaistahan se kodikkuus lähtee. Varmaan tuollakin karsittu ylimääräiset tavarat että saadaan kuvauskuntoon, stailattu!

Olihan toi hieno. Kyllä siinä on kunnon myyntipuheetkin. Otteita keittiöstä: moninkertainen testivoittaja mikro, jolla pakastepizzasta tulee tosi hyvä...saksalainen desing allas (joka mun mielestä ihan tavis)...jääkaapit tehtaan tekemiä luxus-kaappeja, alan parhaita...ARGH!!

Tuo on tuollaista hulppeeta ja niin kiillotetun kiillotettua. Mä haluan kotini olevan kodikas ja sen näköinen, että siellä uskaltaa elää eikä tarvitse koko ajan pelätä sotkevansa.

Tää ois se "mun".. :heart:

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11835759894400&.pkg=11835760099670&.pkg=11835759894360&list_id=11835760128520&itemcmd=move5&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.620982

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä en ymmärrä miksi ette ostaisi kauan rakennettua taloa? Miksi se on huono asia?

No just tästä nimenomaisesta en tiiä, mutta tuossa lähettyvillä on ollut yks talo rakennusvaiheessa jo ties kuinka kauan eikä oikein näytä edistyvän. Vois kuvitella, että on rakenteet sun muut aika kamalassa kunnossa, kun se on puolivalmiina kärsinyt sateet, paisteet ja pakkaset :/

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Tää ois se "mun".. :heart:

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11835759894400&.pkg=11835760099670&.pkg=11835759894360&list_id=11835760128520&itemcmd=move5&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.620982

joo,hieno

kuka ton oli sisustanu?!ainoo,mistä mä tykkäsin oli ne sohvat siellä ns.olkkarissa(kauheen pieni)ja isot viherkasvit!yläkerras oli seinän mallin mukaan integroidut kaapistot ja kattoikkunat.tommosen pirteän ja valosan kellarin ku sais!meitin muksut leikkis tarzanii tuolla takuuvarmasti..ihan ku jossain laivan sisällä!kyllä mun unelmien talo olis puusta tai hirrestä,kunnon keittiö ja kaunis vielä!

Tuo oli jo niin hotelli/kylpylämäinen etten kyllä viihtyis tuollaisessa. Liian korkeaa, liian steriiliä. Lastenhuoneessa ei yhtään mitään lapsekasta, leikkihuoneessa ei yhtään lelua vaan ruusunojis ja pöytä ja joku kamala pönttö jalustalla.

Eteinen oli kuin hotellin respa.

Itse en tykkää taloista joissa sisäikkunat eli jossain huoneessa ikkuna suoraan sisätiloihin. Mitä ideaa siinä on? Todella korkeissa tiloissa varmaan kaikuukin kivasti.

Huonekalujen paikkoja ei kovin helposti muuteta kun kaikki oli niin viimesen päälle laitettu... kajarit upotettu seinään, piuhat lattian alle, sängyn alla ei ole lattialämmitystä, vain reunoilla. "ettei hiosta" vai miten se oli. Eli siis sänkyä ei voi kääntää muuhun suuntaan tai muuten alkaa hiostaa.

Kylppäri oli kuin kylpylän allasosasto. Tuonnehan tarvis kartan herrajee että osaa suunnistaa "vierasvessaan" tai lasten vessaan...

Mut tyylinsä kullakin. Jos mulla ois rutkasti rahaa niin hieman erilainen lopputulos olisi kyllä tuohon verrattuna.

Ja yks mikä pisti silmään oli olohuoneen KAMALAT kukkasohvat:/ HYI

Yhteistyössä