Wow mikä talo!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mulla ois varaa ostaa toi talo,niin sitten luultavasti ois jo varaa palkata siivoojakin,itellähän menis ikuisuus ton siivoamiseen...toisessa päässä kun lopetat niin jo sais alkaa toisesta päästä,huh
Hieno talo

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ankeuden huippu!! :x

Tääh??? Miten toi yltäkylläys ja vauraus voi olla kestään ankeeta??

Ankeeta on joku hikinen mummonmökki, toi on luxusta kyllä mun mielestä!

ei mummunmökki on kodikas.. kyllä toi mustakin on tosi hulppee mutta luulen etten osaisi asua tuolla. jotenkin liian tilava ja mutenkin.turvaton..vaika olikin turvajuttuja.

Herrajestas sentää! 15 huonetta ja 4kylppäriä/vessaa. :o
Kyllä kelpais tollasessa asua.

Mitähän tollanen maksaa, ku niitten sivuilla oli Espoon Soukassa sijaitseva talo, missä hinta 1.005.000?!?!

Todella ankea ja kolkko. En viihtyisi.
Mummonmökki tai sopivan pieni puutalo oisi ihana, missä ois melkein talon ympäri menevä iiso kuisti. Johon vois laittaa keinutuolin vaikka. :)

Kerran täällä oli sellanen tosi ihana talo, joka ois mun mielestä kodikas. Toi ei todellakaan sitä ole.

Makunsa kullakin. :whistle: B)

kodikas tuo ei ollut ja sisustus oli ärseestä. Aivan kamala tuo vanhempien sänky, jonka he olivat itse suunnitelleet. Pisti silmään myös lastenhuoneiden kolkkous ja 'aikusmaisuus'. Missä lelut / lelukaapit, viihtyisyys? Ruusuinen nojatuoli ja pöytä,jolla joku tyylilamppu - ei oikein lastenhuoneeseen sopivaa.
No joo, mutta rahalla saa ja hevosella pääsee. On tuossa talossa saatu rahavarat näkösälle. Kai isäntäväki tuosta tykkää sitten.

En puutu tuohon mummonmökin ankeuteen, koska mulle sellanen ei ole sitä..
Mutta ankeus varmaan tarkotti tässä tapauksessa "liian steriä" ja "hengetöntä"...
Ainakin niin mä sen käsitin.

Yhteistyössä