WOHOO!! Pakko tuulettaa :DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Onnea! Tiedän tuon helpotuksen tunteen. Itse koin saman tunteen viime viikolla, kun kuulin töiden jatkumisesta. Kouluavustajana minäkin työskentelen. Eskarissa olen.
Vähän pitää vielä röyhistää rintaa, kun olin ainoa määräaikainen avustaja tuolla koululla jonka työsopimusta jatkettiin =)

Vau, tosi hienoo! Mulla iski niin älytön helpotuksen tunne et ku kotiin pääsin ni iski kauhee päänsärky.. :snotty: Jotenki se jännitys vaan purkautu.. Ja nyt on niin kevyt olo. Ja töihinpääsylonkero avattu! :D

Vau, tosi hienoo! Mulla iski niin älytön helpotuksen tunne et ku kotiin pääsin ni iski kauhee päänsärky.. :snotty: Jotenki se jännitys vaan purkautu.. Ja nyt on niin kevyt olo. Ja töihinpääsylonkero avattu! :D[/quote]

Niin niin, heti siellä ollaan pullo kourassa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Onnea! Tiedän tuon helpotuksen tunteen. Itse koin saman tunteen viime viikolla, kun kuulin töiden jatkumisesta. Kouluavustajana minäkin työskentelen. Eskarissa olen.
Vähän pitää vielä röyhistää rintaa, kun olin ainoa määräaikainen avustaja tuolla koululla jonka työsopimusta jatkettiin =)

Vau, tosi hienoo! Mulla iski niin älytön helpotuksen tunne et ku kotiin pääsin ni iski kauhee päänsärky.. :snotty: Jotenki se jännitys vaan purkautu.. Ja nyt on niin kevyt olo. Ja töihinpääsylonkero avattu! :D

Ja mä oon tasan varma, että tää mun flunssa on joku stressin ja jännityksen purkautumisen aikaan saama juttu.
Tiistaina sain tietää, että jatkuu ja keskiviikko aamuna oli kurkku kipee

Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:

Niin niin, heti siellä ollaan pullo kourassa :laugh:
[/quote]

Tölkki.. :saint: :D

Ja mä oon tasan varma, että tää mun flunssa on joku stressin ja jännityksen purkautumisen aikaan saama juttu.
Tiistaina sain tietää, että jatkuu ja keskiviikko aamuna oli kurkku kipee

Voi hyvinki olla. Stressi saattaa tehä tollasta. Mutta nyt ei tarvii stressata enää :) :hug:

Yhteistyössä