Wish a Baby Plus+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mihin on WBS+-poppoo karannu????kauheen hiljaisia ootte!Voihan sitä kuulumiset silloin tällöin laittaa,vaikkaolis aktiivisemmin jollain muuallakin palstalla mukana,eikö?

Olin viime viikolla 3pvää sairiksella huonon olon ja mahtiväsytyksen takia ja olin varautunut hakemaan lisää,mutta kuinka ollakaan pahin tuntuis olevan jo takana.Eilen iski okse olo töitten jälkeen ja kesti melko pahana pitkään.Nukumaankin jouduin menemään vatsa velloen-se oli kurjaa.Mutta aamulla oli taas melko hyvä olo,vaikka nukuin kauhean huonosti.

Rinnat on paisuneet ja nännin sojottaa=)Palelee edelleen,muttei ihan niin kovin kuin viime viikolla.Vatsa toimii=)Närästys on alkanut,se on kiusallista=(

Mitäs muille???

Rv 9+1,la 24.11.

Moikka,
täällä hengaillaan... Viikkoja 13+5 ja eilen hyvin mennyt np-ultra. Hematooma on lähes kadonnut eikä enää vuoda, mutta istukka on vielä kohdunsuulla. Ehtiihän se nousta siitä. Vauvalla oli kaikki vallan mainiosti.

Huono olo on pikkuhiljaa helpottanut, mutta joidenkin ruokien suhteen voi mennä kauan ennen kuin uppoavat jälleen. Esikoista odottaessa ongelmia tuotti keitetty riisi, nyt keitetyn kananmunan ja puuron haju ällöttää. Syön niitä kyllä ""pakon edessä"" ja laitan esikoiselle (1 vee), mutta itselleni en keittäisi.

En tunne vielä liikkeitä varmuudella, mutta välillä tuntuu kuin jokin muu möyrisi vatsassa kuin ilma. Esikoisen kanssa liikkeiden tunteminen konkretisoi odottamista ja vauvaa, joten odotan sitä kovasti. Nyt raskaus tuntuu kovin abstraktilta. Ajatus siitä että vatsassa kasvaa ihan uusi persoonallisuus kiehtoo, nyt kun on nähnyt esikoisen kehittyvän aivan omaksi tyypikseen. Tämä toinen voikin olla täysin erilainen. Hassua! =)

Aurora rv 13+5 (l.a. 26.10)

Ai puuron haju ällöttää?Aika hassua,sillä se on ollut yksi harvoista ruuista,joita olen pystynyt koko ajan syömään!Joka aamu alkaa puurolla.

Outoa muuten,ettei ole suklaa maistunut.Yleensä tykkään suklaata.Nyt mua ällöttää ajatellakin.

Eilen ei tullut huono olo lainkaan,jee!!! Närästys alkaa kyllä olla tulossa sen tilalle.

Huomenta ihanaiset odottajat!

Tulin vain tällekin puolelle kertomaan, että turhaa sitä plussaa minulta vielä odotitte., mensut alkoi eilen.

Nyt se kierto alkoi, että myös yritys alkaa. Toivottavasti voin tulla seuraksenne tänne puolelle jo hyvinkin pian, olenhan ihan perustajajäsenkin =)

Onnea odotuksiinne, on ihanaa lukea teistäkin missä menette! Pitäkää ketju yllä meitä muita varten!

Heipsan keikkaa!

Aattelin vaan pikasesti laittaa kuulumisia. Kävin tänään suuhygienistillä, mukamas ientulehduksen kontrollissa, mut siihen sisältyki sit hammaskiven poisto, mitä oliki ehtimy näiden vuosien aikana taas kertyä =) Kävi muuten aika ajoin aika pirun kipeetä, niin että rullasin ylipitkää mammapaitaa melkein kurkkuun asti, mut hyvä niin nyt ne on puhtaammat ja valkosemmat ku aika kausiin. Nyt pitää sit vaan varata aika hamppilääkärille, et se kontrolloi sitä yhtä ientaskua jossa on ollu tosi paha tulehdus. Nyt maistuu aika ikävästi veri suussa ja tuntuu et hampaat tippuu. ;)

Mulla on tuo närästys vaan jatkunu ja jatkunu, huonoo oloo ei oo ollu, paitti tänä aamuna ku pesin hampaita ja aattelin et pesen kielen samalla, huomas kyllä et yökötysrefleksi on paljo herkemmässä nyt ku aiemmin.

Tänään ois neuvolalääkäri, josko ne sydänäänet sieltä nyt kuuluis, niin vois alkaa rauhassa nauttimaan tästä raskauden toisesta kolmanneksesta, nyt on siis menossa 13 raskausviikko.

Tuun taas lukemaan näitä teidän kuulumisia ;)
Katoittako muuten ti nelosen dokumentin kohdunryöstäjistä, karmeeta katottavaa, ukko alko vitsaileen et et saa enää käydä internetissä keskustelupalstoilla ;)

Mari rv 12+1

Täällä ollaan, pahoittelu pitkästä hiljaisuudesta! Rv 6+6 menossa ja olo ihan ok. Pahoinvointia ei ole ollut nimeksikään (kun vertaa ekaan raskauteen), tosin väsymystä sitten sitäkin enempi. Makeaa eikä limua oikein tee oikein kunnolla mieli. Lämmintäkään ruokaa ei tee mieli, voisin vaan narskuttaa salaattia ja viinirypäleitä loppu raskauden ;).
Ainut karkki mitä himoitsen on vaaleat turkinpippurit :D. Niitä voisin syödä ihan hulluna.

Mä olen ottanut tän raskauden aika varovasti vastaan, koska meillä sattui tytöllä tulemaan epämääräistä näppylää pitkin kehoa juuri samana päivänä kun tein plussatestin. Käytiin sitten lekurissa eivätkä he osanneet sanoa onko se parvo- vai enterorokkoa. Parvohan suurentaa keskenmenon riskiä, aiheuttaa vauvalle turvotusta ja anemiaa etc.
Musta otettiin silloin sitten parvon vasta-aine verikokeet, jos ne olisi olleet positiiviset niin ei olisi hätää kun olisin siis itse joskus parvon sairastanut ja luonut siihen vasta-aineet. Testitulos oli kuitenkin negatiivinen ja musta otettiin vielä toinen testi, josta puolentoista viikon päästä selviää, että olenko nyt tänä raskausaikana sitä sairastanut vaiko en. Neuvolatäti sanoi, että jos se on positiivinen (eli olen nyt parin viikon sisään sairastanut sen) niin mietitään jatkoa sitten. Joten odottavalla kannalla ollaan.. ja vähän pelko persiissä.

Lupaan ilmottautua tästä lähin vähän säännöllisemmin ;). Hyvää odotusta kaikille! :)

Camille tsemppiä,että kaikki olisi hyvin!

Mulla on myös alkanut huono olo hellittää ja ruokahaluat palailla.Pitkästä aikaa söin jopa suklaata,jota ei oo mieli tehny.Työpaikkalounaalla oli jotain nuudelipataa eikä se oikein tahtonu pudota...

Eilen olin Naistenklinikalla ultrassa kipujen takia.Kaikki oli kuitenkin hyvin ja pikkuinen oli 26,6mm pitkä ja vastasi mun viikkoja,jotka on 9+4 tänään.Oli helpottavaa nähdä että vauva on kohdun sisällä ja elossa.Sydänäänet näkyi.Kivut ovat vain kohdun laajenemiskipuja.

Kiva kun kirjoittelit Cami! Toivottavasti myös jälkimmäisen testin tulos on negatiivinen.

ON: Oksetusolo on helpottunut ja vaivaa enää iltaisin. Muuten olo varsin ok, mitä nyt uni maistuu :) ja viinirypäleet. Eka neuvolakäynti on vasta 24.5. eli rv 11. Onko kellään muulla näin myöhään? Kaipa se on riittävän aikaisin, jos kaikki on ok (toivottavasti). Np-ultra täytyy vielä varata.

Rv 7+6, la 10.12.

Moi!

Cami toivotaan et kaikki on hyvin ja voit jatkaa odotusaikaa edes heiman paremmalla mielellä. Kävin torstaina neuvolassa ja kuulin sydänäänet(onneks!). ;) Oon ollu vaan niin paniikissa ku itellä ei oo oikeestaan ollu mitään oireita kovinkaan paljoa,mut onneks kaikki oli kunnossa ja pikkunen voi hyvin. Sydänäänet oli kuulemma vahvat.

Just, ja nyt mulla on sit taas kerran joku hemmetin emätintulehdus ja lääkekuuri kestää ""vaan"" vaivaiset 6 päivää :/

Pesin koiran tänään, saatiin elämämme naurut kun sen karva meni niin paksun ja tuuheen näköseks et se näytti ihan siltä ku joku ois puhaltanu ilmaa sen sisään, huvittava näky =)

Hyviä vointeja kaikille!
Mari rv12+4

Hei kaikille!!!

Minäkin sain varmuutta vauvan voinnista,kun kävin to päivystysultrassa ja siellä oli kaikki mainiosti.Pikkuinen oli vajaa 3cm ja virkeänä vetkutti jalkojaan=)

Muuten olen ollut masentuneen oloinen.Itken vähän väliä ja olo on tarkoitukseton.Siitä vasta kunnon syyllisyys,kun sentään kantaa uutta elämää sisällään,isommat lapset ovat terveet ja ihana mies tukena.Tuijottelen seiniä ja olen aloitekyvytön.Lisäksi kärttyisä.Voi sentään tätä eloa!!!

Olin ekassa neuvolassa rv 10+1 tänään ja painoa oli tullut todella mojovasti,hyvä etten pyörtynyt hämmästyksestä!!!Sen siitä saa,kun antaa raskauden nimissä itselleen luvan anutiskella kaikesta mihin ei muuten koskisi kuin juhlapäivinä!On mennyt täytekakut,kermakastikkeet ja pitsat...

Kertokaas kuulumisianne!!!!

Tervepä teille ihanaiset odottajat!!

Pyysin kauniisti jo tuolla haaveilijoiden puolella, että laitettaisiin jonkinlainen listaus siitä, ketä meitä siellä vielä on odottelemassa tälle puolelle pääsyä. Ja nyt olisin teiltä pyytämässä sitä samaa, eli laittakaa vaikka tähän tyyliin:

nimimerkki, vuosimalli, laskettu aika.

Mä ainakin tykkäisin vähän seurailla, että missä menette ja miten voitte. Kun toivottavasti itse pääsen tälle puolelle mahd pian...jännäilyt menee kyllä tuonne toukokuun loppuun, mutta sitä odotellessa...!

Ihanaa viikonloppua teille! Pitäkää masuasukeistanne huolta.

Juu, tuo lista on hyvä sitten täytellä, kun meitä muitakin alkaa tänne puolelle tulemaan.

Olen bongannut teistä ainakin, sut, Auroran, tuutikin ja joku vielä oli, mutten nyt muista. Camikin voisi taas ilmoitella itsestään, ettei vallan häviä kartalta :)

Oikein ihanaa odotusaikaa kaikille teille!

Viikonlopun viettoon(=lue:lepäämään) tässä lähdössä.Vointi hyvä,paitsi väsynyt liian lyhyitten yöunien jälkeen.

- tuutikki rv 10+4 -

Anna 24-82 la.26.10.06
Tuutikki 35 -71,la 27.11.06

Vikat parvovastaukset tuli eilen ja ne oli negat. En siis ole raskauden aikana sairastanut sitä. Ihanaa! Pienellä on siis täysin normaalit edellytykset kehittyä pieneksi ihmiseksi!! :) :)

Anna 24-82 la.26.10.06
Cami 24-82, la 16.12.06

Heips,
olitko Tuutikki bongannut Kk:n tällä puolella? Mites en näe häntä?

Cami, kiva kuulla susta, oltiin jo hieman huolissamme kun plussasit ja hiljenit! Onnea parvovastauksesta (jännä sana)!

Pistän itseni listan jatkoksi. Laitetaanko laskettujen aikojen perusteella? Ollaan Annan kanssa samoilla viikoilla.

Anna 24-82 la.26.10.06
Aurora -80 l.a. 26.10.06
Cami 24-82, la 16.12.06

Anna 24-82 la.26.10.06
Aurora -80 l.a. 26.10.06
Kira 29 -76, la 10.12.06
Cami 24-82, la 16.12.06

Väsymys ja kuvotus jatkuu, välillä hellittää ja sitten taas pahenee... Ekaan neuvolakäyntiin vielä kolme viikkoa. Toivottavasti tämä ihana aurinkoinen sää piristää viikonloppuna mielen lisäksi myös kroppaa :)

Cami, hieno kuulla että kaikki ok!

Anna 24-82 la.26.10.06
Aurora -80 l.a. 26.10.06
Mari 23-83 la 8.11.06
Kira 29 -76, la 10.12.06
Cami 24-82, la 16.12.06

Asiat ihan ok. Nyt voin jo ottaa suht rennosti, ku kuulin sillo neuvolassa viimeks ne sydänäänet, niin ei tartte jännäillä et onko ketään enää kotona. Tässä odottelen masun kasvua, alavatsa jo kyllä pömppää sen verran, ettei meinaa enää vanhoja housuja oikein käyttämään. No onneks on parit mammapökät. =)

Mari rv 13+4

Aurinkoista alkuviikkoa kaikille!!!

Anna ja Aurora menee ihan käsi kädessä kohti synnytystä=)Söpöä!

Missäs sairaaloissa arvon ladyt aiotte synnyttää?Itse menen Naistenklinikalle.Kaksi edellistä on tulleet päivänvaloon(tai oikeastaan synnytyssalin loisteputkien valoon) Kättärillä.Meitähän on täällä ympäri Suomenmaan,joten varmaan löytyy sinne sun tänne menijöitä.

Mulla on ollu mammahousut jo pari viikkoa käytössä ja rv11.

Ihanaa voida vaihteeksi hyvin!Voimia kaikille,jotka painivat huonon olon kanssa-kyllä se jonakin päivänä vielä hellittää!

Tuutikki rv 11

Uusimmat

Yhteistyössä