Täällä ollaan, pahoittelu pitkästä hiljaisuudesta! Rv 6+6 menossa ja olo ihan ok. Pahoinvointia ei ole ollut nimeksikään (kun vertaa ekaan raskauteen), tosin väsymystä sitten sitäkin enempi. Makeaa eikä limua oikein tee oikein kunnolla mieli. Lämmintäkään ruokaa ei tee mieli, voisin vaan narskuttaa salaattia ja viinirypäleitä loppu raskauden

.
Ainut karkki mitä himoitsen on vaaleat turkinpippurit

. Niitä voisin syödä ihan hulluna.
Mä olen ottanut tän raskauden aika varovasti vastaan, koska meillä sattui tytöllä tulemaan epämääräistä näppylää pitkin kehoa juuri samana päivänä kun tein plussatestin. Käytiin sitten lekurissa eivätkä he osanneet sanoa onko se parvo- vai enterorokkoa. Parvohan suurentaa keskenmenon riskiä, aiheuttaa vauvalle turvotusta ja anemiaa etc.
Musta otettiin silloin sitten parvon vasta-aine verikokeet, jos ne olisi olleet positiiviset niin ei olisi hätää kun olisin siis itse joskus parvon sairastanut ja luonut siihen vasta-aineet. Testitulos oli kuitenkin negatiivinen ja musta otettiin vielä toinen testi, josta puolentoista viikon päästä selviää, että olenko nyt tänä raskausaikana sitä sairastanut vaiko en. Neuvolatäti sanoi, että jos se on positiivinen (eli olen nyt parin viikon sisään sairastanut sen) niin mietitään jatkoa sitten. Joten odottavalla kannalla ollaan.. ja vähän pelko persiissä.
Lupaan ilmottautua tästä lähin vähän säännöllisemmin

. Hyvää odotusta kaikille!