Wish a Baby 18/2

  • Viestiketjun aloittaja Riina
  • Ensimmäinen viesti
Riina
Tyrni 31 vuotta ei lapsia
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Aqua vm -76 esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa
Kk vm -84, toinen lapsi
Minttu vm-85, esikoinen haaveissa
Riina vm -81, esikoinen haaveissa
Hena vm -79, esikoinen haaveissa
Lumi vm -82, toinen haaveissa(miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa
Lime vm -82, esikoinen haaveissa


Tässä vielä loppuviikoksi uusi ketju(on niin hankala tuo vanha ku meni yli 100viestin...) =D
 
Riina
Jaaha, se rupee olemaan kp1 jo illassa. Mul ei suoraan sanottunu oo yhtään menkkamainen olo, ainoa menkkaoire oli se ku aamulla sattu hetken mahaan. Saas nähdä tuleeko näistä samanlaiset kuin viime menkoista->aika runsaat, kestää vaan muutaman päivän ja loppuu kuin seinään...

Niin niistä clomeista, sen kyllä tiesin että voivat sitä moniraskautta edistää mutta väliäkö sillä jos muutaman saa kerrallaan, kyllä minä ainakin ihan mielelläni ottaisin ;) Mutta sitä en tiennyt että normi gyne ei niitä voi määrätä eli ei se käynytkään ihan niin vaan että soitan ja pyydän, heh hyvä minä ;) !

Eli nyt kaikki siskot kädet kyynerpäitä myöten ristiin että me päästään muuttamaan uuteen kotiin jo tänä kesänä ja tuo miehen ressikin helpottaa ja mikä tärkeintä; jos käy niin että meille ei luonnollisella tavalla lapsia suoda niin päästäisiin aloittamaan hoidot. Koska jos nyt olis sellanen tilanne et pitäis lähtee tutkimuksiin ja hoitoihin niin en tosiaan tuota miestäni saisi mukaan ja kyllähän minä sen toisaalta, Huom!!!toisaalta ymmärrän(toisaalta en ymmärrä sitä ollenkaan, olisihan kyse kuitenkin mein jälkeläisestä)ymmärrän ettei hänen energiansa enää töiden ja remontoinnin jälkeen riitä enää muihin ISOIHIN juttuihin. Nooh, kun vielä omistaisin tuota malttia niin eihän tässä olis hätiä mitiä...

Nyt taidan ottaa päivän postit ja mennä vaaka-asentoon.
 
Tyrni
Iltaa,

mulla on koko päivän kestänyt vuotoa. Se ei ole yhtään veristä vaan se on täysin ruskeaa ei kovin paksua vuotoa. Vatsakipuja ei oikein ole, mutta tietty jomotus kuitenkin. Toki toivon, että kuuluisin niihin harvoihin jotka vuotavat alkukuukausina vaikka ovatkin raskaana, mutta jotenkin se tuntuu kuitenkin hyvin epätodennäköiseltä. Kiitos kaikille tuesta. *snif*

Olen ajatellut, että yritän nyt siirtää tätä asiaa taka-alalle ja jos vuoto loppuu hyvin lyhyeen eikä tule veriseksi missään vaiheessa niin teen testin ja katson mitä se näyttää.

Onko muuten teillä niin, että jää oviksia välistä? Mulla on ollut nyt kaksi kertaa ovis, mutta sitä ennen jäi pois kokonaan.

Toivottavasti saadaan ihka oikeita plussia tähänkin ketjuun.

Illan jatkoa kaikille!
 
Viivi
Huomenia...

Kirjoittelen nyt tähän uuteen ja lyhyempään ketjuun, vaik Outi oli kyllä näköjään jo ehtiny tuonne vanhan ketjun jatkoksi heti aamusta.

Mulla ei itseasiassa ole mitään asiaa, on vaan tullut tavaksi että kun menen myöhemmin töihin niin pitää heti aamustakin kurkata missä mennään... (Huhhuh, alkaa olla kohta vakavaa tää riippuvaisuus!)

Sellanen hassu ajatus pälkähti päähäni kun tuota meidän listaa katselin, että ennenhän siinä oli Syysmarja ykkösenä ja plussasi, nyt ykkösenä on Tyrni ja on (toivottavasti) plussannut, niin sittenhän mä olen siinä seuraavana, joten eikös seuraava plussa tulis sitten mulle?! Tietty Aqua plussasi sieltä välistä... ;c) No joo, laitetaan tää höpötys vaikka perjantai-väsymyksen piikkiin!

Tämä on muuten kolmas päivä karkkilakkoa ja tähän asti on mennyt hyvin. Eilen yksi äikkärillä oleva työkaveri tuli käymään työpaikalla ja toi kilon laatikon irtokarkkeja! Piti paeta kahvipöydästä heti kun laatikko avattiin, olisin varmaan ""vahingossa"" alkanut maiskutella niitä!

*Tanssii peppu heiluen perjantain kunniaksi poistuessaan*
 
Helmiina
Oikein loistavaa ja lämmintä perjantaita!! *ympäri työhuonetta taas tanssien mennään*

Juu, siis ei ole vielä menkat alkanut. Huomenna on vasta kohtalon päivä! Mulla tottelee ne niin kiltisti, että tulee aina lauantaisin 8-12 välillä =) Vaikka viime kierto venyikin, niin silti kp1 oli lauantai... Bileet on siirtynyt huomiseksi, joten ei ""tarvinnut"" vielä tänään testata. Katotaan, miten huomenna käy. Ei tunnu tällä hetkellä miltään...

Olin muuten Riina vähän väärässä niitten clomien suhteen. Pharmacassa lukee näin: Ehto: Valmistetta saa käyttää vain gynekologin tai urologin tai alan sairaalassa työskentelevän lääkärin valvonnassa. Eli varmaan niitä ihan omalta gyneltä saat, jos vaan katsoo tarpeelliseksi. Mä olen kyllä kuullut, että clomien kanssa tarvii seurantaultran, jotta voidaan kattoa, miten munasolut lähtee kasvamaan, riittäkö esim. annos. Ja sitten jos useampi kasvaa, niin saattaa tulla seksikielto... =) Itse haluan, että mies tutkitaan ensin, etten turhaan mitään hormoneja syö. Niitten kun on kuitenkin aika helppo käydä ruikkasemassa purkkiin ;) Meitä sitten kopeloidaan, piikitellään ja syötetään hormoneja oikein kunnolla. Siinä se on sitten tasa-arvo! =)

Hienoa Outi, että olette taas päässeet yrityksen makuun! Onnea ja tsemppiä molemmille!!

Joo Viivi toi lista näyttää kyllä ""hyvältä"". Ei siinä kovin monta ole ennen minuakaan :) Minnehän Lilly on kadonnut ja Titiäkään ei ole pitkään aikaan näkynyt???
 
Syysmarja 6+3
(Tulen vähän tännekin puolelle häiritsemään, kun tuolla toisella puolella meidän odottajat taitaa olla odotuksistaan niin väsyneitä ;) etteivät jaksa kirjoitella :( )

Huomenta ihanaiset naiset!! *tanssii tyypilliset perjantaitanssi, hillitymmin tilansa huomioon ottaen, kuitenkin niin, että paperit lentää työpöydällä ja ovet paukkuu ilmaviimasta*

kiva, kun olitte kirjoitelleet niin paljon, että jo uusi viestiketjukin tälle viikolle on avattu, hyvä likat!

Huh, onneksi on perjantai! Jes!

Niin, Viivi, kyllähän se tuo teitin lista aikasta hyvältä näyttää, sun plussaa tässä sitten vain odotellaan =)

Tyrnille ja Riinalle (oliko se Riina??) pahoittelut mensuista, mälsää!

Helmiinalla on jännät paikat, olisitkos sinä se seuraava plussaaja meidän joukkoon?? Peukut on tanassa taasen bdbdbd

Riina se miettii jo clomienkin hyädyntämistä. oliko teillä mies tutkittu?

Outille onnittelut ""makkarielämän"" uudelleenalkamisesta km:n jälkeen!!! Hienoa! Hyvä, että onnistui *hmmmmmm*
 
riikka
Eilinen oli kyllä tosi surullinen päivä tässä ketjussa. :( Toivottavasti tästä päivästä tulee parempi.

Henalle pahoittelut anopin tilasta. Miestä autat tosiaan parhaiten olemalla läsnä. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi. Voimia.

Riinalle pahoittelut menkoista. Ei muuta kuin nokka kohti uutta kiertoa. (kuulostaa tyhmältä, tiedän)

Tyrni, olen niin pahoillani. Toivottavasti vuoto lakkaa, eikä ainakaan muutu veriseksi. Pieni toivonkipinä kuitenkin vielä on. Olen täällä peukut pystyssä 24/7.

ON: Tuhruvuoto on jatkunut koko viikon. Sellaista rusehtavaa, joka ei edes tule housuihin asti (sorppa tämä kuvaus). Olen jo epäillyt onko mulla joku tulehdus, mutta mitään oireita (kutinaa, hajuja tms.) ei ole. Kattellaan nyt ainakin viikonlopun yli.

G: Käyttekö säännöllisesti gynellä? Itse en ole ikinä käynyt (!). Olen noita ehkäisyasioita hoitanut ihan vaan YTHS:n yleislääkärillä. Papa on otettu joka toinen vuosi. Kai sitä olisi joskus hyvä käydä oikean gynen luona, edes ihan perustarkastuksessa.

Ai niin. Tietääkö tai muistaako joku mitä Tiffanylle kuuluu? Eikös hän ollut tässä ketjussa melkein alusta asti mukana? Hän ei ole ainakaan tuohon WAB+ -ketjuun ilmoittautunut.

Hyvää viikonloppua kaikille! =)
 
Minttu
Toivottavasti viikonloppu on iloista, kun tämä viikko ei muuten ole kovin putkeen mennyt...

Mukava kuulla, että Outilla on elämä lähtenyt taas käyntiin makkarinkin puolella. Hiljalleen hyvä tulee..

Helmiina, sulle peukutellaan.. =) bdbdbdbdbdbdbd

ON: Hirveä vauvakuume! Odotan sitä heinäkuuta niin paljon! Mies näki viimeyönä unta meidän vauvasta, kuinka se sai vauvan ekan kerran syliin... *Oih!*

Olen pohtinut eilen ilalla tyhmiä asioita.. tai siis sellanen tuli mieleen että kun poikasiittiöthän elää lyhyemmän aikaa, mutta ui nopeammin, kun taas tytöt on hitaampia, mutta elää pidempään. Eikö sen perusteella voisi sanoa, että jos vaan yrittää vauvaa ihan niillä rajoilla että siittiöt elää ovikseen asti niin tulee tyttö (jos siis raskautuu) jos taas tulittaa koko oviksen ajan, niin poika sieltä tulee, kun ne on nopeempia... Oonkohan kuulkaa ihan väärässä? No, nää on näitä huuhaa juttuja, tuli vaan mieleen...
 
Outi
Tyrni 31 vuotta ei lapsia
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa
Lilly 31 v. esikoinen haaveissa
Aqua vm -76 esikoinen haaveissa
Titi vm -83 esikoinen haaveissa
Helmiina vm -77 esikoinen haaveissa
Kk vm -84, toinen lapsi
Minttu vm-85, esikoinen haaveissa
Riina vm -81, esikoinen haaveissa
Hena vm -79, esikoinen haaveissa
Lumi vm -82, toinen haaveissa(miehelle esikoinen)
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa
Lime vm -82, esikoinen haaveissa
Outi vm-80, toinen haaveissa

Itseni laitoin vielä listaan.

En huomannut tätä ketjua. Ihmettelin, kuinka niin hiljaisia olette ;)

Nyt pihalle leikkimään. Tyttö jo vihjailevasti odottaa kengät sylissä oven edessä :)
 
Hena
Huh, olipas taas kiire aamu töissä.

Pahoittelut ja halit kaikille tädin vierailun kokeneille!! Ei muuta kun uutta yritystä peliin. Muistakaa, sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua. Eli ei muuta kun jalkaväkimiinat käyttöön, jottei täti seuraavan kerran pääse läpi!!

ON: Anopin tila on kohentunut ja vakaa tällä hetkellä. Vielä ollaan kuitenkin varpaillaan. Mies hyökkäsi eilen illalla mun kimppuun ja tunnusti palavasti rakkauttaan. ;-) Varmaan haki lohtua ja läheisyyttä. Jos hyvin kävi, niin ovis oli eilen, en ole ihan varma. Eilen oli kyllä vielä kiitettävästi eritteitä ja alavatsaa juili. Tänään on taas ""normaali"" olo. Ei kipuja, ei eritteitä eikä mielihaluja. No, parin viikon sisään selviää.

Oli muuten aika järkyttävä kokemus eilen. Parkkeerasin auton kadun varteen ja kun nousin autosta alkoi viereisen talon suunnalta (jostain parvekkeelta) kuulua huutoa ja vihellystä. No en siihen kummemmin reagoinut ja saman tien alkoi huorittelu tyyliin ""v@ttu on huoralla iso perse jne jne"". Kun en kiinnittänyt huomiota, he luettelivat vielä mitä minulla on päällä, että kaikki kadulla kääntyivät katsomaan minua. Tuli aika paha mieli. Siis miksi miehet käyttäytyy noin!!!!! Heti kääntyivät puolustuskannalle kun en ollutkaan iki iloinen ja kiitollinen heidän huomiostaan.

Mur!!!
 
Helmiina
Itkettää... helvetillistä olla töissä! Tahtoo lomalle! Jo seitsemäs kierto siis lähti käyntiin. Kahden vaiheilla olen soittaisinko jo nyt gynelle vai odottelenko rauhassa kesän yli ja nautiskelen siitä rauhassa... Toi mun luteaalivaihe huolestuttaa, ovistuntemuksista eli kivuista ja limoista tädin saapumiseen on mennyt kaikissa kierroissa vain 9-10 päivää. Nyt tuntui, että meni vain 8 päivää. En kyllä enää jaksanut tässä kuussa mittailla lämpöjä, joten en voi olla varma. No mutta, tiedän että pari päivää pohjamudissa pyöriskeltyäni sitä lähtee taas kovaan nousuun... =)
 
Helmiina
Juu, enpä sitten jaksanut enää hermoilla vaan tilasin ajan gynelle. Ja sainkin jo juhannusviikolle (kp11). Heti tuli parempi olo. Ja seuraava oviskin sattuu juhannuksen tienoille =)
 
Hena
Onpas ollut kiireinen perjantai pitkästä aikaa. Ihan mukavaa niin on aikakin kulunut nopeasti.

Paljon piristysruiskeita kaikille !! Ja onnenpotkuja! *poks*

Meillä on tiedossa mukava aloitus viikonlopulle! Voitin yhdessä arvonnassa koeajon Jaguarin avoautolla.. Ja kun miehellä ei ole ajokorttia niin se tietää että minä saan hurjastella!!! Pari tuntia vaan saadaan hurjastella, mutta on sekin jotain. Piristää meitä molempia, saa mieskin vähäksi aikaa jotain muuta ajateltavaa. Muuten otetaan varmaan rennosti tänä viikonloppuna, ei mitään bile suunnitelmia.

Eli ei muuta kun vauhdikasta viikonloppua kaikille!!!!
 
vierailija
Hei, mulla sama tilanne kuin sulla, sikäli, että menkat alkoi (taas) 9-10 pv ovulaatiosta,eilen. Tänään kävin lähetteellä labrassa, seuraava verikoe kierron 21.päivä. Katsotaan, selviääkö mitään... tsemppiä sulle!

 
Helmiina
Kiitos vierailija tsempeistä! Toivon itsekin, että gynellä asioita selviää ja saan lähetteen labraan. No, yksityisellä onneksi rahalla yleensä saa ainakin jonkinlaista apua... =)

Onpahan se hyvä puoli, että saa huomenna rauhassa bilettää. Ja juhannuksena! Juu en siis ole mikään himoryyppääjä, mutta en aio varmasti lasiin sylkeä kumpanakaan päivänä ;)

Oikein hauskaa viikonloppua!!! *toivottaa jo pahimmasta pohjamudasta kipuava Helmiina* Kyllä se vaan niin on siskot, että mitä useammin se täti yllättää, niin sitä vahvemmin ja nopeammin sieltä nousee. Asioita alkaa varmaan käsitellä eri tavalla. Kun ei onnistu, niin ei onnistu! Mutta varmasti joku päivä onnistuu!
 
Piparminttu-Pipsa
Heippa kaikille!

Oon ollu poissa linjoilta nyt muutaman päivän, koska mun kaveri on miehensä kanssa meillä lomailemassa. En oo halunnu antaa niille pienintäkään vihiä mun vauvakuumeen kroonisuudesta ja siksi oon pitäny pikku tauon tästä kirjoittelusta... Ja tekemistä on kyllä riittäny muutenkin niin, että eipä ole paljon ehtinyt tietokonetta edes aukaista.

Tuli surullinen mieli, kun luin noita teidän kirjoittamia viestejä. Paljo kurjia asioita tuntuu tapahtuneen. Vilpittömät pahoittelut kaikille kovia kokeneille siskoille!!!! *lähettää lämpimiä lohtuhaleja jokaiselle*

Hena, miten miehesi suhtautuu nyt tilanteeseen, kun on kulunut muutama päivä? Ootko kokenu ite, että oot osannu lohduttaa ja myötäelää? Onneksi saat täsmävertaistukea Syysmarjalta! Toivottavasti asiat sujuvat hyvin ja anoppisi tila kohenee tai pysyy ainakin vakaana. Mites teidän autoilut meni? :) kaahasittehan varmasti lujaa? ;)

Riina, Helmiina ja Tyrni, joko on parempi mieli? En osaa edes kuvitella, miten suuri pettymys menkkojen alkaminen on varsinkin jos on saanut haamuviivan tai ollut muuten toiveikas... Siinä ei taida auttaa mitkään lohdutuksen sanat. Uutta yritystä kuitenkin kehiin ja tämä oli käsky! ;) Ketjumme kaipaa taas uusia plussaajia:)

Minttu, aivan ihanan huippua, että teillä pupuillaan nykyisin jo ilman mitään ehkäisyä:) Mahtavaa, että sait miehesi pehmitettyä! Ja hän vaikuttaa olevan aidosti ja oikeasti innoissaan yrityksenne alkamisesta:) Et siis ole käännyttänyt tai manipuloinut häntä että hän olisi vastahakoisesti tai väkisin mukana hommassa, vaan taitaa olla yhtä innoissaan kuin sinä? SÖPÖÄ! :) :) :)

G: Riikan tavoin oon kans käyny vaan YTHS:n yleislääkärillä, joka on tehny ne perustutkimukset pillerireseptiä uusittaessa. Vois tosiaan ottaa ja varata ajan jollekin ihan oikealle gynelle. Jotenkin vaan tuntuu, et teen sen varmaan vasta, jos raskautumisessa on jotain ongelmia sit tulevaisuudessa tai jotain...

Tuo äitiyspakkaus on mun mielestä aivan liian poikamainen! Vannoutuneena tasa-arvon kannattajana ja jonkinasteisena feministinä oon kuitenkin sit sitä mieltä, et sininen on poikien väri (ainakin vauvoilla) ja tosta pakkauksesta tyyliin 50% on sinistä. Keltanen on aika neutraali väri ja itse tykkäisin siitä vauvalla. Miks sinisten vaatteiden tilalla ei voi olla esim. vihreitä tai beigejä vaatteita, jotka olis keltasen tavoin aika sukupuolineutraaleja? En ainakaan itse tykkäis siniseen puetusta tyttövauvasta, jota kaikki sit luulis pojaksi. Meidän tyttökoiralla on sininen ulkoiluhaalari ja kaikki luulee sitäkin poikakoiraksi! Mut onhan nuo äp-vaatteet kyllä aivan ylisöpöjä noin niinkun yleensä... *vaipuu haaveisiinsa, mutta ravistautuu masentuen hereille todellisuuteen*

Täällä vauva-asiat ei oo ainakaan edistyny, päinvastoin. Ei olla puhuttu niistä moniin päiviin ja mieheni ei muutenkaan ota juuri koskaan vauvoja puheeksi oma-aloitteisesti. Tiedän, et pikku tauko hössöttämisestä voi tehdä ihan hyvää, mut luulen, et tässä tapauksessa se tarkoittaa jotain muuta. Mieheni varmaan ajattelee, et oon unohtanu vauvahaaveet vähäksi aikaa ja huokaa helpotuksesta... Nyyh! Onneks ens viikolla tulee se mun eka Vauva-lehti. Saas nähdä, millaisen reaktion se aiheuttaa meillä... ;)

Mulla on nyt menossa kp 24 eli kohti menkkoja mennään, TOIVOTTAVASTI!!! Oon kyllä ikionnellinen, jos ne alkaa normaalisti. Hassua, et meikäläinen iloitsee menkoista tällä palstalla... Mut näitä keskusteluja kahlanneena oon huomannu, ettei se kierron palautuminen normaaliksi pillereitten lopettamisen jälkeen oo välttämättä mikään itsestäänselvyys. Enkä todellakaan haluais oottaa jotain 3kk ennen kuin saisin terot tai jotain. No, turhapa tuota on etukäteen murehtia. Masentaa vaan jotenkin kaikki.

Ai niin, sain gradupalautetta ohjaajalta torstaina. Homma on loppusuoralla ja muutaman pikku muutoksen jälkeen gradu alkaa olla paketissa:) Ohjaaja sanoi, että aikoo ehdottaa sille arvosanaksi vähintään magnaa!!! Jee:) Harmi vaan, et saan arvosanan vasta syksyllä, kun kesäloma sattuu tähän väliin. :(

Koirien lenkkeilytys kutsuu eli lähden jatkamaan viikonlopun viettoa. Toivottavasti tän ketjun epäonni vaihtuu tulevalla viikolla onneksi ja onnistumisiksi! :) Aurinkoa ja hymyjä kaikille!!!



 
Minttu
G: gynellä oon käynyt vain kerran, kun piti vaihtaa pillereitä, ei ollu mitenkään erityisen mukavaa... :( Vauvan hankinnassa se tulee taas eteen...

Lisää kuulumisia maanantaina. =)
 

Yhteistyössä