Wilma-apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halipupu harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halipupu harmaana

Vieras
Voisiko joku kertoa millaisen käyttäjätunnukset ja salasanat Wilma-järjestelmässä (HKi koulu) on? Me saatiin eilen pojan opettajalta Wilma-tunnus, jossa on 4-sarjainen numero-kirjainyhdistelmä ja sitten on pojan sukunimi ja vanhempien sukunimet allekkain. Mikä noista nyt sitten on käyttäjätunnus ja mikä salasana??

ollaan toki kokeiltu jo menosti kaikki vaihtoehdot läpi, mutta kirjainnumerojuttu on liian pitkä salasanan kohdalle ja myös käyttäjätunnukseen jos kaikki väliviivat jättää siihen myös. Kiva kotiläksy vanhemmille viikonlopuksi ja jos en olisi perjantaina menny opettajalta kysymään ryhmäjaosta en nyt tietäisi mihin aikaan pojan pitää mennä kouluun. Hyvin alkaa tämä vanhempien koulu-ura!

ollaan toki kokeiltu jo menosti kaikki vaihtoehdot läpi, mutta kirjainnumerojuttu on liian pitkä salasanan kohdalle ja myös käyttäjätunnukseen jos kaikki väliviivat jättää siihen myös. Kiva kotiläksy vanhemmille viikonlopuksi ja jos en olisi perjantaina menny opettajalta kysymään ryhmäjaosta en nyt tietäisi mihin aikaan pojan pitää mennä kouluun. Hyvin alkaa tämä vanhempien koulu-ura!

:O. Nojoo en tiedä muuta kun ite oon opiskelija ja meillä kanssa wilma käytössä... mun oma tunnus menee niin että sukunimi.etunimi ja salasanasta en tiiä ku oon vaihtanu sen jo aikaa sitte omaan. Mutta on se mun salasana pidempi kun 4 kirjainta/numeroa. Noista vanhempien jutuista en sitte tiiä....

:O. Nojoo en tiedä muuta kun ite oon opiskelija ja meillä kanssa wilma käytössä... mun oma tunnus menee niin että sukunimi.etunimi ja salasanasta en tiiä ku oon vaihtanu sen jo aikaa sitte omaan. Mutta on se mun salasana pidempi kun 4 kirjainta/numeroa. Noista vanhempien jutuista en sitte tiiä....

Meil on käyttiksenä isän nimin muodossa sukunimi.etunimi ja sit sellainen numeroita ja pieniä + isojakirjaimia sisältävä salasana. Ei siel missään vaiheessa kyselty lapsen hetua. Näin siis Sipoossa.

koululta saa avainkoodin.
kirjoitat sen pyydettyyn kenttään. sähköpostiisi tulee vahvistusviesti.

käyttäjätunnus on vanhemman sähköpostiosoite. salasanan voit itse keksiä

[QUOTE="vieras";24454986]koululta saa avainkoodin.
kirjoitat sen pyydettyyn kenttään. sähköpostiisi tulee vahvistusviesti.

käyttäjätunnus on vanhemman sähköpostiosoite. salasanan voit itse keksiä[/QUOTE]

Mihin kenttään se avainkoodi kirjoittetaan?Koitan Wilman sivuilla laittaa käyttäjätunnusta
ja salasanaa, mutta mikän noista ei kelpaa. Mulla on tunnus jossa on kirjaimia ja numeroita yhteensä 20 pötkössä ja välissä viivoja. Kohta luovutan ja koitan saada maanantaina työkavereilta apua.

Voisiko joku kertoa millaisen käyttäjätunnukset ja salasanat Wilma-järjestelmässä (HKi koulu) on? Me saatiin eilen pojan opettajalta Wilma-tunnus, jossa on 4-sarjainen numero-kirjainyhdistelmä ja sitten on pojan sukunimi ja vanhempien sukunimet allekkain. Mikä noista nyt sitten on käyttäjätunnus ja mikä salasana??

Oletteko ilmoitteneet millään kaavakkeella omaa sähköpostiosoitettanne kouluun?
Jos olet niin kokeile käyttäjätunnuskenttään sähköpostiositetta ja sitten salasanaksi sitä 4-sarjainen numero-kirjainyhdistelmää.

Mihin kenttään se avainkoodi kirjoittetaan?Koitan Wilman sivuilla laittaa käyttäjätunnusta
ja salasanaa, mutta mikän noista ei kelpaa. Mulla on tunnus jossa on kirjaimia ja numeroita yhteensä 20 pötkössä ja välissä viivoja. Kohta luovutan ja koitan saada maanantaina työkavereilta apua.

laitan ohjeet poikani wilma lapusta

1 mene osoitteeseen wilma...

2 kirjoita sähköpostiosoitteesi

3 wilma lähetti sähköpostiisi varmistusviestin. sulje wilma ja avaa sähköpostisi

4 sähköpostissa on linkki jolla pääset takaisin wilmaan jatkamaan tunnuksen tekoa

5 kirjoita avainkoodi sille varattuun kenttään

6 täytä kysytyt henkilötiedot

7 keksi salasana ja kirjoita se salasana kenttään

8 tarkista tiedot ja hyväksy tunnuksen luominen

9 nyt voit kirjautua wilmaan. käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi ja salasanasi se jonka äsken loit

Yhteistyössä