Wii vai Pleikka3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiiajaVille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KiiajaVille

Aktiivinen jäsen
21.05.2008
9 667
1
36
Mitäs mieltä olette kumpi kannattaisi hommata.
Tuolla tulisi pelaamaan niin aikuisetkin kuin lapsetkin 4v ja 5v.

Itse ehkä kallistumassa Wiin puolelle.. mutta kertokaapas hyviä ja huonoja puolia molemmista.

Hinta on epäoleellinen.

Itse olen Wiin kannalla. Siis kun ostetaan jompikumpi lapsille joululahjaks. Wiihin saa niin paljon kaikkia liikunnallisia ym kivoja pelejä, joten se on parempi ainakin meidän tarpeisiin. Toisaalta, meillä on jo pleikka 2 ja siihen paljon pelejä, joten ne saa riittää.

Mä tykkään wiistä.

Fit on kiva ja hauskaa vaihtelua muihin koneisiin nähden on noi ohjaimet. Paljon hauskempaa keilata tai nyrkkeillä tai ajaa autopeliä tollasella ohjaimella jolla todella teet muutakin kun vaan painelet nappeja.

Pleikkarissa on se hyvä puoli et siihen saa Buzz-tietokilpailupelin johon oon kans ihan koukussa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Itse olen Wiin kannalla. Siis kun ostetaan jompikumpi lapsille joululahjaks. Wiihin saa niin paljon kaikkia liikunnallisia ym kivoja pelejä, joten se on parempi ainakin meidän tarpeisiin. Toisaalta, meillä on jo pleikka 2 ja siihen paljon pelejä, joten ne saa riittää.

Ainoa pelikonsoli, jota pelatessa ei rötkötetä sohvannurkassa :D

MUlla on wii ja siihen ei mielestäni ole tarpeeksi pelejä. Lisäksi tulevaisuudessa siihen on tulossa jokin erikseen ostettava lisäosa sillä nintenodo on havainnut että peliohjain ei toimi optimaalisesti ihan kaikkien pelien kanssa, ei siis ole tarpeeksi tarkka.

Ja lisäksi wiin kauko-ohjain kuluttaa ihan hirveät määrät pattereitä! Visuaalisesti nintendo on taas parempi mutta ehkä ottaisin nyt kuitenkin pleikan.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinie:
MUlla on wii ja siihen ei mielestäni ole tarpeeksi pelejä. Lisäksi tulevaisuudessa siihen on tulossa jokin erikseen ostettava lisäosa sillä nintenodo on havainnut että peliohjain ei toimi optimaalisesti ihan kaikkien pelien kanssa, ei siis ole tarpeeksi tarkka.

Ja lisäksi wiin kauko-ohjain kuluttaa ihan hirveät määrät pattereitä! Visuaalisesti nintendo on taas parempi mutta ehkä ottaisin nyt kuitenkin pleikan.

Meillä käytetäänkin ladattavia ;)

Wii ehdottomasti! On ollut meillä jo kohta kolme vuotta ja ihan siis aikuisten käytössä kun tuo poikakin on vasta vajaa 2v :) Tosin tuokin on pelannut omalla tyylillään jotain helppoja :D
Sukulaislapset on käyneet pelaamassa ja olleet ihan onnessaan.
Käyttää muuten HUOMATTAVASTI vähemmän sähköä kuin pleikat tai äksboxit! Oli sellanen kaavio joskus jossain pelilehdessä.

Ja suosittelen todella niitä ladattavia pattereita noihin ohjaimiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Niinie:

Tiedoksi, tuo lisäosa on jo kaupoissa. Voi ostaa ihan erikseen tuo lisäosan, tai sitten tulee yhden pelin vakiona.
Meillä on Wii ja sillä pelaa koko perhe usein juuri yhdessä. Meillä lapsella on mm motoriikassa reenaamisen varaan joten siinäkin suhteessa tuo Wii on ollut meidän valinta.

Yhteistyössä