Wii neuvoja??

Kun tuota Wii konetta on mustaa ja valkoista. Paketissa tulee yksi ohjain, mutta tarvittaisiin kahdet ohjaimet. Saako mustia ohjaimia irtona?? ( en ole missään nähnyt kuin valkoisia yksittäisiä )

Entäs ratteja? onko nekin vain valkeita? Onko siis ostettava valkoinen laite että saa ohjaimetkin samanväriset? tappeluhan se tulee jos toisella on valkoinen ohjain ja toisella musta :D

Jos joku jolla ks. laite on voisi kertoa mitä kaikkea tarvitsee jos ostaa laitteen ja esim Mario cart pelin. Tarvikkeet kahdelle?
 
"vieras"
Tuosta värisyydestä en osaa sanoa mitään, ehkä niitä controllereita saa eri värisinä mutta voi olla ettei ole helppo löytää.

Mario Cartissa, jos pelaa ns. multiplayerinä eli kaksi yhtä aikaa, niin tarvitsee toki kahdet ohjaimet. Yksi wii remotehan tulee consolin mukana mutta toinen hankittava. Toki kaksi wiimotea kannattaa olla kuitenkin kun wii pelejä usein pelataan yhdessä...
 
Kiitos Viblsp linkeistä.... en vain löytänyt linkeistä mitä ne sisältää... Täytynee jatkaa perehtymistä.

On tämäkin melkoinen suo tämä konsolimaailma. Silloin kun minä olen viimeksi pelannut konsolilla niin lykättiin vain peli sisään ja yhdenlaiset ohjaimet oli vain..... ai niin noh, Duck huntissa oli pyssy :)
 
,.,.,.
Sisäänrakennettu. Meillä on tuossa Opera-selain, jolla voi surffata HITAASTI netissä.
ladattiinko se jostain vai onko valmiina? olen niin surkea käyttämään tota (lapset rakastaa niitä pelejä) mutta alkoi kiinnostamaan tuo nettihomma siinä. joskus kun kone on varattuna niin vois sohvalla röhnöttää ja feisbuukata ;) onko hitaus siis ihan wiistä johtuvaa?
 
Meillä kone tulisi ihan vain pelihommiin.

Värillähän ei periaatteessa ole väliä, mutta tahtoisin mustan :) kun on nuo muutkin vempeleet tv:n ääressä mustia. (olen vähän sellainen "lusikan järjestäjä" eli olisi mukava jos asiat olisi "harmoniassa" ja sävyittäin )
 
Orion Aaaa!! tuo ohjain näyttääkin jotenkin kivemmalta kuin ratti.. tuo siis käy itsenään ilman sitä "kapulaa" pelaamiseen??? Oliskohan sitä jossain mustana? :)
Tuo pitää yhdistää kapulaan, joten tarvii vielä toisetki jos tuolla meinaa. Tai sit tosiaan tuommonen gamecuben ohjain joka menee yksistään. Analog controller with rumble for Wii and Gamecube - Wii - CDON.COM tai Gametech GC/Wii Gamepad Dual Shock - Wii - CDON.COM tai Wii Gamepad - Wii - CDON.COM
Halvemmaksihan se taitais tulla laittaa vaan tuollaiset ohjaimet kuin pari tai useampi kapula+ohjain.

Näköjään löytyy ihan wiin omaki, ja mustanai: Wii Classic Controller Pro Black - Wii - CDON.COM
 
Viimeksi muokattu:
ladattiinko se jostain vai onko valmiina? olen niin surkea käyttämään tota (lapset rakastaa niitä pelejä) mutta alkoi kiinnostamaan tuo nettihomma siinä. joskus kun kone on varattuna niin vois sohvalla röhnöttää ja feisbuukata ;) onko hitaus siis ihan wiistä johtuvaa?
"Internet Channel on Nintendon ja Opera Softwaren Wiille kehittämä versio www-selain Operasta. Selaimen ilmainen betaversio (mainostetaan "kokeiluversiona") julkaistiin 22. joulukuuta 2006; selaimen lopullinen versio tuli saataville 12. huhtikuuta 2007, ja oli ladattavissa ilmaiseksi aina kesäkuun loppuun 2007 asti. Tämän jälkeen se on maksanut 500 Wii Points -valuutan yksikköä.[1] Käyttäjät, jotka lataavat selaimen ennen 30. kesäkuuta 2007 ei tarvitse tulevaisuudessakaan maksaa selaimen käytöstä.[2] Nykyään sen voi ladata ilmaiseksi Wii Shop Channelista."

Youtuben videoita olen joskus sillä katellut ja kaksplussakin toimi sillä. ;) Facebook taisi olla hidas, kun kuvia ja tekstiä paljon.
 

Yhteistyössä