white leatherette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole saanut kokonaan lähtemään, mutta taikasienellä ja Vimillä haalistumaan. Tuli tuossa mieleen, että onko muut huomanneet kärpästen ja muiden pikkuitikoiden viihtyvän vaunuissa? Minulla nyt eri merkkiset tekonahkavaunut ja pari pilkkua heti ilmestynyt ja ötökät paistattelevat päivää urakalla varsinkin kuomussa..voisiko olla kärpäsen pissaa/kakkaa? Laitoin suoja-aineen, saa nähdä auttaako.

Epäilisin että ovat kärpästen jätöksiä. Meillä nyt eri merkkiset samaa ainesta olevat vaunut ja kärpäset hyökkäävät kuomuun heti kun ulos astuu. Sama juttu oli edellisten kanssa, nyt vasta tajusin yhdistää tämän.

Pilkut johtuu kuulemma tiesuolasta. Eikä lähde millään pois, suola on syövyttänyt kankaan rikki :/ Myyjäliikkeen ja maahantuojan kanssa ollaan monet keskustelut käyty ja olen vaatinut uutta kuomua, mutta koska on vain kosmeettinen virhe ei kuulemma ole reklamaation syy. Eli kukaan ei korvaa mitään. Ja meidän vaunut 4kk vanhat :( ihan naurettavaa!!

Meillä ilmestyi 2kk vanhoihin tekonahkavaunuihin harmaita pilkkuja sisäosiin. Olin ihan kauhuissani että nämä on hometta. Rattaita käytetty alle 10 kertaa ulkona ja Max 1 h kerralla. Hetken päästä tajusin et ticketin makuupussin kumipohja tekee jäljet, eikä lähde millään irti :/

Yhteistyössä