Whatsapp kyyläilyn vinkkejä ja tuloksia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
mietiskelijävain
Mä vähän luulen että ne perheen lapsetkin saa joskus tietää mitä isi ja äiti puuhailee ja kenen kanssa kun eivät ole yhdessä.... juorut liikkuu nopeasti. Jos joku on jo huomannut huomaa muutkin lopulta. Ei voi kaikelta suojata mut itse on se tie valittu.

Vakoilu ja kyttäys saa ihmisen näyttämään mustasukkaiselta. Jossain määrin ymmärrettävää mutta ei saisi hallita elämää.

lisäksi uskon että aika moni meistä harrastaa tätä vakoilua jossainmäärin mut ei kehtaa tunnustaa. Ja toiset on sellaisia että niitä kiinnostaa ihan tuntemattomien ongelmat ja niitä lukien voi luoda päänsä sisään illuusion omasta hyvyydestään. Noh... tää nyt oli moinen:)
 
vierailija
Mulla on teille kaikille uteliaille timanttinen vinkki.
menkää mummolaan jos teillä on. Vanhat ihmiset tietää kaiken muista ihmisistä 5:n Sukupolveen asti jos järki vaan pelaa. Sieltä kuulette kuka on alkoholisti,köyhä,roisto,pettää,skitso,saanut lapsen ennen papin aamenta...
Ja voitte vielä tietopläjäyksen jälkeen taputtaa itseänne olkapäälle kun tuli 2 kärpästä samalla iskulla:poop:
 
Pötköpätkä
Ai, joku jaksoi lukea tuon pötköpötkön kirjaimia.

Juuri oli puhetta töissä, että eräs tyyppi kävi läpi satoja työhönhakukirjeitä läpi ja siinä oli aika työ.
Ajattelin kyllä, että jos itse olisin vastaavassa asemassa, rankkaisin pois ensimmäisenä yhteen pötköön kirjoittajat. En jaksaisi kaivaa sieltä tietoja, vaikka olisi kuin koulutettu hakemaansa työpaikkaan.

En siis lukenut tämänkään aloittajan kirjoitusta. Vastaukseni ketjuun on tietenkin ihan turha, kun en vastaa kysymykseen. Ihan sama. :D
 
vierailija
Voit lopettaa naurettavan touhusi. En tarvitse sääliäsi.

Tiedoksesi, että minulla on ollut rakastaja jo useamman vuoden. Mies seikkailkoot myös ihan rauhassa. Muiden asiat ei sinulle kuule, joten pidä nokkasi erossa meidän perheen asioista.
Siinä tapauksessa voinkin aloittaa uuden harrastuksen ja alan levittämään tätä uutta tietoa kaikille yhteisille tutuimmelle. Myös niille teidän vanhemmille, sisaruksille ja lapsille tieto kulkee nopeasti.
tästä tulee melkoinen sensaatio yhteisössämme. Työt pysähtyy varmasti monessa paikassa. Onhan teillä niin mahtavat kulissit. Harmittaako kun ne kaatuu?
Heti huomenna kysynkin mieheltäsi ihan suoraan näistä asioista.

..Ja varmistuksen saatuani aloitan työni...
 
vierailija
Siinä tapauksessa voinkin aloittaa uuden harrastuksen ja alan levittämään tätä uutta tietoa kaikille yhteisille tutuimmelle. Myös niille teidän vanhemmille, sisaruksille ja lapsille tieto kulkee nopeasti.
tästä tulee melkoinen sensaatio yhteisössämme. Työt pysähtyy varmasti monessa paikassa. Onhan teillä niin mahtavat kulissit. Harmittaako kun ne kaatuu?
Heti huomenna kysynkin mieheltäsi ihan suoraan näistä asioista.

..Ja varmistuksen saatuani aloitan työni...
Miksi sinun pitäisi puuttua jonkun muun perheen asioihin? Olet vain ilkeä ja haluat pahaa muille. Miksi sinua harmittaa se, että monissa perheissä on mahtavat kulissit? Onko se jotenkin sinulta pois?
 
vierailija
Pettämistä on joka puolella. Osa tekee sen avoimemmin ja osa pitää visusti salassa, koska ei halua nokkivia korppikotkia riepottelemaan yksityisiä asioitaan.

Ei ole koskaan tullut mieleenikään tunteutua toisten ihmisten elämään moralisoimaan, mitä minun mielestäni saa tehdä ja mitä ei, vaikka olenkin useammassa yhteisössä nähnyt vastaavia tapauksia. Kukin eläköön tavallaan. Minun tehtäväni ei ole tuomita muita ja mahdollisesti rikkoa perheitä.
 
ehkä...
Miksi sinun pitäisi puuttua jonkun muun perheen asioihin? Olet vain ilkeä ja haluat pahaa muille. Miksi sinua harmittaa se, että monissa perheissä on mahtavat kulissit? Onko se jotenkin sinulta pois?
nämä vastaukset on vain provoja. toisilla on tylsää.
''Vaimon'' vastauksia näkee aina myös muissa keskusteluissa joissa joku kertoo pettämisestä. Ja toiset haluaa vaan ärsyttää...
ei voi tietää kuka siellä vastailee. Ei kannata provosoitua.
 
vierailija
Mullekaan ei muiden asiat tietenkään kuulu, mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Aina sitä ei tietenkään tarvitse sanoa ääneen mutta minusta on outoa ettei erota jos ei enää eletä avioelämää yhdessä. Lasten takia ehkä jos ne on pieniä...
 
vierailija
Mullekaan ei muiden asiat tietenkään kuulu, mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Aina sitä ei tietenkään tarvitse sanoa ääneen mutta minusta on outoa ettei erota jos ei enää eletä avioelämää yhdessä. Lasten takia ehkä jos ne on pieniä...
Eiköhän jokaisella ole omat syynsä pysyä liitoissaan. Suomessa on helppo erota, joten ne jotka oikeasti haluavat erota, tekevät sen kyllä. Havoinpa kenelläkään on täydellistä suhdetta tai avioliittoa. Aina sieltä pinnan alta paljastuu jotain epäkohtia, jos alkaa kaivelemaan.
 
vierailija
Onkos täällä muita avoimesti olevia kyyliä ja pieniä neitietsiviä jotka tahtoisivat jakaa joitain hyytäviä juttuja? Esimerkiksi tuo whatsapp kiinnostaisi. Oletteko koskaan saaneet käräytettyä ketään sitä kautta?
Itse olen tässä taannoin käräyttänyt työkaverini ja toisen uuden työntekijän epäilyttävän suhteen. Pari viikkoa sitten nainen alkoi ravata työpaikallamme kahvilla. Ja aina yritti vitkutella lähtöään ja odotti että kaikki muut lähtee jo pois ja saa jäädä kahden tämän miehen kanssa. Pian tämä miespuolinen kaveri muutui puhelimensa kanssa salailevaksi. Ennen räpläsi puhelinta myös muiden läsnäollessa. Äänet avoimesti päällä yms. Nyt on aina äänetön viestiääni. Aina kun työmiehet lähtivät töihin tämä mies ilmestyi heti whatsappiin(ei missään nimes enää muiden läsnä ollessa käsitelly puhelinta) ja hetken päästä myös tämä nainen. Aina samaan aikaan paikalla olevat siellä tai parin minuutin erolla. Ja aamusta iltaan jatkuu. Kerran tämä mies lähti hakemaan jotain vettä ruokalastamme muitten seurasta ja hetken päästä näin omasta puhelimestani että on paikalla. Kun menin sinne kämppään hethädällä sen puhelin kiinni ja vähän sellainen "huh rhdin just". Kun lähdimme pois töihin autolla mies ilmestyi heti paikalle. Samoin nainen. olen vain vihkaa kysellyt tästä naisesta tältä mieheltä mutta vastaukset ovat sellaisia "en oikein tunne, tässä meidän kannsa vaikuttaa ihan mukavalta". Tänään viimein sain sen kunnolla valheesta kiinni! Töitten jälkeen illalla palasin työmaallemme ja nämä kaksi olivat siellä keskenään kahvilla.. mies valahti aivan kalpeaksi ja veteläksi kun tiesi jääneensä valheesta kiinni! Väitti monta kertaa mitenkään tuntevansa naista sen kummemmin hah ja kun oon tuntenu ton miehen tosi kauan et tiedän milloin se valehtelee!
Nainenkin on kihloissa ja mies naimisis niin on se outoa et aamu kasista ilta ysiin viestit laulaa!Se vaan on mun mielestä sangen epäilyttävää. Mitäs mieltä? Kokemuksia kehiin!
Kyttäävä narsisti joka kaipaa hoitoa.
 

Yhteistyössä