"minä"
Onko kukaan maksanut tällä menetelmällä ulkomaille? Miten on toiminut? Onko luotettava? Miksi se ei kysy muuta kuin henkilön nimen, mistä sen tietää ettei rahat mene muulle saman nimiselle???
Kiitos asiallisuudestaAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;22958961:Maksun jälkeen maksajalle annetaan maksun tunniste (MTCN) jonka maksaja ilmoittaa maksun saajalle. Saaja voi lunastaa rahat tällä tunnisteella.
Kehitysmaissa ei kaikilla ole pankkitiliä. Sivusta. Itse muinoin siirrätin Suomesta varoja omalta tililtäni itselleni Amexin kautta. Toimi muuten hyvin, mutta paikallisen lain takia saamani taalat muutettiin paikalliseksi pilipalivaluutaksi.Lähetä rahat vastaanottajan pankkitilille niin pitäisi mennä sinne mihin kuuluukin.
Kuten #10 vastasi, tiliä ei ole vastaanottajalla.Lähetä rahat vastaanottajan pankkitilille niin pitäisi mennä sinne mihin kuuluukin.
Annien ihan omia säästöjä tässä vaan lähetellään. Ei tietenkään mitään laitonta.Kannattaa miettiä tarkasti onko sinut manipuloitu rahanpesun välikappaleeksi?
Filippiineille lähettää. Harmittavasti hän ei voi perustaa omaa tiliä sinne käymättä paikan päällä.Oletko lähettämässä rahaa Nigeriaan? Kyllä sielläkin on ihmisillä pankkitilejä jos eivät pistä pahakseen että rahat menevät virallisen järjestelmän kautta.
Eikö äidille voi?Annien ihan omia säästöjä tässä vaan lähetellään. Ei tietenkään mitään laitonta.
Filippiineille lähettää. Harmittavasti hän ei voi perustaa omaa tiliä sinne käymättä paikan päällä.
Sisko sumplii sovitusti asiat siellä. Annie haluaa lähettää rahansa nykyisellä tavalla, sopii mulle näin.Eikö äidille voi?
Ja niin loppui yhteistyö WU:n kanssa, kun oli niin kömpelä ja jäykkä. Olen lähettänyt sikäläisittäin ison summan rahaa supporttina Annien omaisille, jotka hän siis antoi minulle käteen.Aika liikkistä, Annien systeri kertoi pankissa että nyt taisi olla vika keikka. Virkailijadaami tuli surulliseksi kun nämä olivat ystävystyneet kanta-asiakkaan kanssa molemminpuolisesti.
No hän antoi vinkkejä muista firmoista jotka ovat heidän yhteistyökumppaneita. Valitaan sitten sellainen