Wc-pytty on jumissa- MITÄ MÄ TEEN? ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Jos menee parvekkeelle pyllistämään kaiteen yli? :whistle:

:o :o
Voi BKM, BKN, BKM...!!!
Nyt meidän on kyllä pakko vähän tarkistaa kantaamme. Eikö tuo nut mennyt vähän jo jostain yli.
Ainakin kaiteen.
Tai ali.
Mää tiedä taas mitää...a

Saa taas hirnua pissat housuun teiän takia!! :D Meillä oli just toissapäivänä pönttö tukossa, mä ruukaan käyttää paperia vähän turhan paljon, kun pitäähän se pikku peppu saada puhtaaksi....toki auttaisi, jos vetäisi välilillä ja sitten jatkaisi hommiaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Menen kohta nukkumaan, laitoin vaan ilmoituslapun vessan oveen ja toivon parasta.

Ei auttanut veden tyhjentäminen ja pidee-suihkulla suihkuttaminen.

Minkä ilmoituslapun? Etkö olekaan kotona?

ehkä miehelle/lapsille?

Niinpä tietysti! Olis ihana yllätys, jos tuohon pönttöön aamulla ehtis joku kakkosen pistää.

:laugh: :laugh: :laugh: Voi saatana! Sepä se, kupillinen kahvia ja *itullinen kiire töräyttämään ja sit huomaa, että eihän tää toimi!!! :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: Hauska soittaa huoltomiehelle aamutuimaan, vieläpä jos sattuu olemaan oma p****a.

No eipä paljon naurattanu soitella huoltomiehelle kerran kun ukko oli käynyt vääntämässä krapula*askat ja meni pönttö tukkoon.. Millään ei saatu sitä itse vetämään joten ei auttanu ku soittaa ammattimies paikalle. Itse kylläkin poistuttiin avauksen ajaksi appivanhemmille kylään..

Vastaisuuden varalle - siis kun tulee niitä ikuisuuden pyyhittäviä kakkoja - kannattaa pyyhkiä isoimmat ja PESTÄ sitten loput. Tulee paljon puhtaampaa, eikä tarvii tukkia pönttöä paperivuorilla.

pakko nostaa tätä....

tuli mieleen kun kerran olin kylässä ja oli aivan pakko käydä paskalla... yleensä en ikinä käy kyläs paskalla mutta nyt oli aivan pakottava tarve... no mitäs minä teinkään satuin käyttämään ehkä hieman turhan liikaa paperia ja pönttö meni tukkoon... voi nolous... En kehdannut sanoa kellekkään ja onneksi kukaan ei käynyt vessalla sen aikaan kun oltiin siellä... tiedä sitten kuka sen ihanan tukoksen sitten aikanaan sai huomata ja mitä sille tehtiin.. kukaan ei ole puhunut mitään.. onneksi tulee kyläiltyä sielä erittäin harvoin....

Mullakin oli pönttö tukossa, kun kaveri oli vääntänyt yöllä tuhdit shaibat.
Keittelin pari kattilallista vettä ja tirvasin ne pönttöön ja homma meni alas! Kiitos vinkeistä!

Meillä kävi tänään samalla lailla :D Wc-raikastin oli mennyt pytystä alas ja juuttunut kiinni, pytty ei vetänyt. Oli paskaa ja paperia ja vettä.

Työnsin käden sinne kyynärpäätä myöten paskaan+veteen, ei auttanut. Rautalankakikkaa koitin kans, ei mitään apua.

Vesi oli puoliväliin pyttyä ja paskaa lillui seassa. Siskon mies sai auki pyttyharjalla "antamalla painetta" eli sohimalla noeasti ees takas. Ihme kyllä sillä aukes. Seuraava vaihtoehto olis ollu purkaa pytty, käyttää auki.

Ajattelin kyllä että v*ttu mitä paskaa, kun käsi oli paskassa ja jääkylmä, hanska ylsi ranteeseen ja hörppäs paskavedet sisään. Tuli mieleen se että kun menee naimisiin niin työntää käden kyynärpäätä myöten paskaan :D Ei tarvi käydä kun vessassa niin onnistuu sama homma :D :D

Yhteistyössä