WC:N sisustuksesta. Mitä teidän wc-tiloista löytyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
Itse juuri laitoin kynttilöitä yhdelle tasolle ja aloin miettimään, onko sinne sopivia? Kuitenkin antaa kivaa tuoksua(tuoksu kynttilöitä ).
Sitten löytyy muutama teko-kukkanen(niihin saa tuoksua välillä huuhtomalla/pesemällä ja liottaa huuhteluaineessa ).Kuitenkin tahtoisin oikeita kukkia myös sinne sisustaa, mutta onko soveliasta/sopiiko laittaa wc-tiloihin?
Kuitenkin olisi kiva saada viihtyisä wc :)

mie en uskalla edes katsoa mis kunnossa mein vessa/suihkutila on :ashamed: viimeks ku kävin suihkus ni huomasin putkissa pöly/hämähäkin seittejä ja meinasin hyppiä seinille... :snotty:
ku ei kerkee siivoo |O eikä jaksa just nyt :kieh:
vapailla sit :xmas:
mut siis itse kysymykseen ni musta ainakin on ihana mennä vessaan joka on viihtyisä, ite tykkäisin jos ois oma ja suihku eriksee et kaikki tavarat sais kaappeihin piiloon (eikä pursua pesukoneen päällä hirmukasa tavaraa) ja ois jotain koriste esineitä ja tuoksukynttilöitä... :flower:

Mun mielestä vessaakin voi somistaa ihan millä haluaa. Joten oikeita kukkia myös mun mielestä, mutta ne kyllä tarvitsevat ikkunallisen vessan...? Ja juu, on mulla ollut kynttilä vessassakin, ja joulun aikaan siinä oli jopa tuli :)

Meillon retro-vessa :D talo on rakennettu 80-luvun puolessa välissä ja vaikka se nyt ei ehkä ihan retron ihannevuosikymmeniin yllä, niin seinät on kuitenki lasikuitutapettia siellä ja naulakko, valaisin ym. aika 70-lukua vielä. Joten seinällä roikkuu kalenteripyyhe v. -78 (ollaan ukon kanssa sitä vuosimallia), pikkutilpehöörit on kasattu vanhoihin peltipurkkeihin ja seinillä on mm. vanhojen autojen kuvia jne. Myös hammasmukit on vanhoja Sarviksen mukeja jne. rekvisiittaa oon yrittänyt keräillä... :whistle:

Meillä on delfiini-aiheinen wc-reunus ja kansi. Turkoosi laatikosto, jossa mm.tampooneja, peräpukamarasvaa, hiivakuuri ym."mukavaa".

Peilikaapiston päällä on tyhjiä hajuvesilaatikoita sisusteena. Lisäksi on enkeliaiheisia juttuja, kipsikuva, peltienkeli jne. Lääkekaapin päällä on oma maalaamani taulu.

Kuumimmat

Yhteistyössä